Jeg tror de fleste nyere mobiler kan det du efterspørger, men hvis det er meget du skal skrive så vil et eksternt tastatur nok være en god ide. Personligt har jeg for nyligt anskaffet mig en Sony Ericsson K800i. Den kan de ting du nævner, og jeg har bestemt ikke fortrudt købet.
En PDA som Brian nævner ville måske være mere praktisk, eller en anden smartphone af en art.
Nemt ja, der følger USB kabel med når du køber den, og alternativt kan du benytte det indbyggede infrarød eller bluetooth. Så tager den i øvrigt gode billeder :)
Ja, du sætter bare stikket i PC'en, så synkroniseres kalender, kontakter etc. Der er endda miniudgaver af Word, Excel og PowerPoint med i en PDA. Jeg købte for et par måneder siden denne her, som jeg også bruger til navigation:
de fleste af hp''s nye pda''er indeholder i hvert fald mobiltelefoner du kan finde dem her: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF02a/21115-21117-21117.html
Hej, de bærbare bliver jo mindre og mindre, når man ser dem i lufthavne osv.
Når jeg bliver stor, tror jeg jeg skal have sådan een fra Sony for jeg har ikke tålmod til at notere på PDA og mobiler.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Vil du slippe for en laptop men stadig have samme muligheder, vil Qtek være et rigtig godt bud. Det er PDA og telefon i én. De kører Windows Mobile, du har Internet Explorer, Outlook, Notepad, etc og kan meget nemt synkroniseres med din stationære pc, enten ved hjælp af dockingstation eller bluetooth. Nogle modeller fåes endda med trådløst netværk, så du kan være online selvom du ikke er hjemme. :-)