Hej tak for alle de svar, det var dejlig med alle alle de forslag, jeg faldt over nokia 9300, som ser ud til at have det hele???? eller hvad?? det ser ud som om at det har en "hel tastatur" bare i mini størrelse, er det sådan noget jeg skal gå efter? Mange hilsner Jennifer |
En praktisk mobiltelefon eller lign.?
Men uanset om man vælger en PDA, en telefon som Qtek, eller Nokia's 9300/9500, så er de uanvendelige til at tage notater på når du er ude ved kunder. Det går for langsomt med at skrive, og du skal koncentrere dig for meget om teknikken istedet for mødet. Personligt hader jeg at have møde med folk som skal sidde og glo på deres gadgets under hele mødet. Det er fedt at have en mobil kalender, det er fedt at have prislister etc. liggende i regneark på mobilen/PDA'en, og det er fedt at kunne gå online når man er på farten. Men som notatredskab under et møde dur de sgu ikke efter min mening. mvh Carsten |
![]() http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=205351 |
Jeg glæder mig som et lille barn til jeg får den i en af dagene. Dbh Martin |
Enig finder det også respektløst når folk sidder og kigger på skærmen fremfor på mig, men skal det være sådan så prøv Dell X1. Bruger selv en stor notesbog i A4, det giver max respekt, når der er lidt tvivl om hvad man snakkede om eller aftalte ved sidste møde, og man så lige kan blade 3 måneder tilbage og resummere. |
Tak for mange gode forslag, så er det bare lige hvad man skal vælge, som kvinder også kan finde ud af lol. Mange hilsner Jennifer |
En A4-blok og en kuglepen - billigt, nemt og hurtigt ;-) |
Hej Jennifer, Jeg kan på det varmeste anbefale en Nokia E61: Jeg har haft den et par måneder nu og har ikke fortrudt et sekund. Den er fabelagtig god til at skrive mails på, surfe på det trådløse net, når du ikke gider starte en pc op osv. Tasterne er virkelig gode - og skærmen er helt i særklasse. ![]() DBH ![]() Uffe |
hahahaha Poul det er jo lige det jeg gør, men det er jeg ret træt af, især når kunderne vil holde møder på caféer, og forventer at jeg lige har en masse foreller ved hånden. ![]() |
Jeg kan i høj grad anbefale Qtek 9100. Den har QWERTY tastatur som skubbes ud fra siden, hvis du har din e-mail på en Exchange Server 2003/Hosted Exchange 2003 kan du synkronisere mails, kalender, noter m.m. direkte via mobilen, uden at skulle sætte den i et eller andet dumt stik. Det får man alligevel aldrig gjort før sent om aftenen, og så mister det en del værdi, i hvert fald for mig. Der er dog lige kommet en ny udgave af den, i forbindelse med at de skifter navn til HTC. |