Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert ? link:tex-tryk.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Janno jeg er så glad for at din ivrighed efter at lave negative indlæg om mig overgår din ivrighed for at at give svar til trådstarter.

Har sagt jeg bruger ikke google til at checke backlink da den er upræcis. Men nu blev der spurgt til google. Så vidt jeg huskede var det med S, og derfor gav jeg det svar. Kan jo godt se det er forkert når jeg går ind på google. Og har sagt det jeg skrev var forkert. Men min anbefaling i mit indlæg var også ikke at benytte google samt 2 links til bedre løsninger.

At jeg husker et bogstav forkert på en service jeg aldrig bruger, berretiger ikke dit indlæg. En rettelse havde været på sin plads men du skulle lige tage den 2 skridt videre. Det kan kun tjene 1 formål, og det er et formål der pisser mig rigtig godt af. Så inden jeg går igang med dig og de ting du selv tilbyder, så syntes jeg vi skal stoppe her inden tråden bliver totalt hijacket af mudderkast.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 18:51
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Senna:
Janno jeg er så glad for at din ivrighed efter at lave negative indlæg om mig overgår din ivrighed for at at give svar til trådstarter.

Se højere oppe i tråden, svaret er givet. Min ivrighed var faktisk efter at give et korrekt svar efter dit forkerte, resten kom først nu da du trak i land med endnu en kommentar der ikke giver mening, den kommando viser ikke backlinks nogen steder jeg kender til.

Senna:
Har sagt jeg bruger ikke google til at checke backlink da den er upræcis

Ja, det er vi enige om, og det har jeg forstået.

Senna:
Så vidt jeg huskede var det med S, og derfor gav jeg det svar. Kan jo godt se det er forkert når jeg går ind på google

Men du svarer ikke på hvor man finder backlinks med den kommando? når du skriver det er med S, så er der vel en grund til det, altså et sted hvor det virker?

Senna:
At jeg husker et bogstav forkert på en service jeg aldrig bruger

Tjekker du aldrig backlinks? Så skal du jo netop bruge link: og ikke links:

Senna:
Så inden jeg går igang med dig og de ting du selv tilbyder

Tror du har misforstået hvad personlig udvikling er... (som du jo har hentydet til flere gange) det er blandt andet at man ser sine fejl og retter dem... det handler så absolut ikke om at sidde og "chante" og meditere eller sige mærkelige oooommm lyde... det handler om hele tiden at være åben for at lære nyt, og at leve sit liv bevidst, sådan at man hvis man eksempelvis hjælper en anden, så sørger man for at give korrekte svar så godt man evner, og ikke rette folks i forvejen korrekte opfattelse til en der er forkert. Iøvrigt handler det også om at sige sin mening når andre mennesker er forkerte på den... at være bevidst om det man gør...

Senna:
så syntes jeg vi skal stoppe her inden tråden bliver totalt hijacket af mudderkast

Du vælger selv hvornår du har fået nok af tråden, hvis du svarer igen, uden en ordentlig forklaring skræmmer du ikke mig væk! Og trådstarter har vel krav på at få lov til at danne sin egen mening om en der prøver at sælge seoamino, samtidigt med at han direkte fejlretter folks ellers korrekte opfattelser.
Jeg forstår nu godt at du ønsker at stoppe tråden, det må ikke være sjovt hele tiden at skulle trække i land.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Skal I to ikke snart afgøre jeres strid i et par pm'er Wink

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 19:12
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Helle - houseofkids.dk:

Skal I to ikke snart afgøre jeres strid i et par pm'er Wink

Mener du det seriøst?
Synes du ikke det er sørgeligt at folk får direkte forkerte svar, og at man søger at sælge en vare man tydeligvis ikke helt forstår hvordan fungerer?

Det gør jeg, og jeg kører ikke en personlig hetz her, men bliver skuffet når man giver forkerte svar, og følger det op med en forklaring der giver endnu mindre mening.

Hvis man kigger i følgende tråd vil man kunne se at jeg så sent som i dag har bakket ham op på det eneste fornuftige velformulerede svar jeg har set ham give http://www.amino.dk/forums/t/60571.aspx

Jeg synes Amino's brugere har krav på en ordentlig behandling, og på ikke at blive bondefanget... derfor giver pm'er ikke rigtigt mening her...

Jeg beklager hvis det generer dig...

Der er masser af mennesker der forsøger at starte en SEO-virksomhed op fordi de tror at seo bare handler om at skabe en masse links, men hvis det bliver gjort forkert kan det faktisk ende med at give den modsatte effekt af ønsket, og resultatet kan være total udelukkelse af søgemaskinerne... Og der er langt mere i seo end bare linkbuilding.

Som Thomas skriver i seo-lex, man sidder nogen gange som seo'er med firmaets eksistensgrundlag imellem hænderne... Ville du overlade dit firmas seo, og eksistensgrundlag til den kvalitet de svar giver udtryk for?
Jeg ville personligt ikke...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ønsker ikke at stoppe denne tråd pga mit svar ønsker at stoppe denne tråd fordi jeg er virkelig træt af at have kontakt til dig.

At jeg ikke kan vælge dig ud af mit liv lige pt gør mig meget fustreret. Det faktum at en der sælger rygestop har fået mig til at lede skuffer igennem til at finde en smøg efter ikke at have røget i lang tid gør mig bare endnu mere opsat på ikke at have kontakt til dig

Du skriver:

Se højere oppe i tråden, svaret er givet. Min ivrighed var faktisk efter at give et korrekt svar efter dit forkerte, 

Ja det flot janno, du anbefaler at bruge yahoo præcis lige som jeg gjorde før dig.

Du skriver:

Men du svarer ikke på hvor man finder backlinks med den kommando?

Det er min komando med S du snakker om her. Har sagt til dig jeg ikke bruger komando til at finde backlinks, der ER andre måder at gøre det på selv om resultatet er det samme.

Du skriver:

Tjekker du aldrig backlinks? Så skal du jo netop bruge link: og ikke links:

Dumt spørgsmål janno. Jo jeg gør men ikke med komando.

Du skriver:

Tror du har misforstået hvad personlig udvikling er

Nej det har jeg ikke, og jeg ved præcis hvad nlp er, hvem der har lavet det, hvordan det bliver solgt, og hvad i tilbyder.

En udokumenteret peptalk solgt på samme måde som pyramidespil eller mlm.

At dit produkt er ubrugelig snak til folk der har så store problemer at de er villig til at betale bare for at have en snak er i mine øjne at pisse på folk. At du har et diplom dokumenter ikke at du kan noget da alle dokumenter kommer fra en selv udnævnt guru. Du kunne lige så godt have lavet dem selv. Så måske du skulle fokuserer lidt på at de mennesker du hustler for penge måske har brug for rigtig hjælp.

At du tilmed tilbyder coaching og på samme tid er en person der har så svært ved at have normal kommunikation med andre mennesker uden negativitet og heads på folk du ikke kan lide er meget skræmmende. DU burde efter min mening være den person i hele verden som man kunne snakke fornuftigt med. At du ikke er det betyder vel at du ikke kan tillade dig at sælge det. mmmh måske, måske ikke. Dit argument er vel at jeg ikke kan sælge seo fordi jeg glemte et S. Men forskellen er du følger ikke hvad du prediker, jeg snakkede om noget jeg ikke bruger, eller sælger. Og jeg erkender at det var forkert. Hvad mere vil du have????

Du skriver:

Du vælger selv hvornår du har fået nok af tråden

Igen viser du at det er dig der er den store person, og den indre ro du sælger er hvad du selv besider. Håber du kan fange min ironi. Nej jeg bestemmer ikke selv for denn tråd vil fortsætte indtil jeg holder op med at svare dig. Lidt på samme måde som med et lille barn.

Så syntes du skal stoppe nu, har sagt mit svar med S var forkert, og svaret på dine angreb. Så dette burde være mere en nok hvis det var rent proffesionelt. Men det er det jo ikke, dette er personligt, så kom med dit pladder janno eller lad mig være for gider virkelig ikke at høre på dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Ar du ret krafitgt indikerer jeg ikke er seo kyndig kan jeg kun sige følgende til.

Du er nu ude i udokumenterede postulater der faktisk rent jura messigt fratager dig retten til din ytringsfrihed. Hvis du gerne vil fortsætte bliver det i en retsag.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære Aminor kamphaner

Som kunde som skal til at vælge SEO partner kan jeg bestemt sige at i er begge fravalgt alene pga. af denne tråd.

Det er for lagt ude og spild af tid. Gidder slet ikke at sætte mig ind i hvem der har ret eller uret.

- og husk nu, og som de SEO eksperter i er, burde i vide det, at google indeksere denne tråd så den popper op når vi som kunder søger efter SEO partnerer.

Det er et frit land men diskutere disse små ting for jer selv og hjælp hinanden i stedet.

I skræmmer jo jeres kunder væk.

Det var bare min holdning sådan set lidt fra en kundes stol.

Det bedste hilsner
Søren

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Senna:

Ar du ret krafitgt indikerer jeg ikke er seo kyndig kan jeg kun sige følgende til.

At jeg svare på et spørgsmål til noget jeg ikke benytter eller sælger kan ikke retfærdiggøre dennne kommentar.

Du er nu ude i udokumenterede postulater der faktisk rent jura messigt fratager dig retten til din ytringsfrihed. Hvis du gerne vil fortsætte bliver det i en retsag.

Senna: Må jeg foreslå dig, at ophører med din alt andet end klædelige anonymitet, når du nu truer andre med retssager? Jeg er en stor ynder af ytringsfrihed - men jeg har det svært med at se den påberåbt af mennesker, der end ikke har cujones til at stå frem med eget navn.

Desværre er det muligt her på Amino at være anonym. Det er en skam - men det er sådan, det er. Du har valgt den ultimative anonymitet - opgiver hverken det ene eller det andet her eller på din hjemmeside, Mirus SEO findes ikke på cvr.dk osv. Det er dit valg, men det forpligter, synes jeg.

Og dermed har jeg to gange i samme tråd forbrudt mig mod min egen beslutning om, ikke at debattere med anonyme individer. Jeg vil forsøge at undgå gentagelser.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

www.kaffeogco.dk:

Kære Aminor kamphaner

Som kunde som skal til at vælge SEO partner kan jeg bestemt sige at i er begge fravalgt alene pga. af denne tråd.

Det er for lagt ude og spild af tid. Gidder slet ikke at sætte mig ind i hvem der har ret eller uret.

- og husk nu, og som de SEO eksperter i er, burde i vide det, at google indeksere denne tråd så den popper op når vi som kunder søger efter SEO partnerer.

Det er et frit land men diskutere disse små ting for jer selv og hjælp hinanden i stedet.

Det bedste hilsner
Søren

Hej Søren

Jeg tilbyder ikke SEO, jeg er ikke SEO-ekspert, og det er vel egentlig det mest skræmmende her...
Håber du finder en SEO'er du kan stole på...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

www.kaffeogco.dk:

Kære Aminor kamphaner

Det bedste hilsner
Søren

Hej Søren,

Du har ret. Yes
Jeg er også i overvejelser om fremtidig SEO partner/leverandør.
Jeg har også måttet sortere i min oprindelige "ekspert-liste" (Karma-listen for SEO her på Amino de seneste 30 dage).

SEO eksperterne bør da om nogen vide, at Google kigger forbi flere gang om dagen Smile
Indbyrdes "alfa-han" show-off skræmmer mig som kunde - mere end det imponerer mig.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)