Janno jeg er så glad for at din ivrighed efter at lave negative indlæg om mig overgår din ivrighed for at at give svar til trådstarter. Har sagt jeg bruger ikke google til at checke backlink da den er upræcis. Men nu blev der spurgt til google. Så vidt jeg huskede var det med S, og derfor gav jeg det svar. Kan jo godt se det er forkert når jeg går ind på google. Og har sagt det jeg skrev var forkert. Men min anbefaling i mit indlæg var også ikke at benytte google samt 2 links til bedre løsninger. At jeg husker et bogstav forkert på en service jeg aldrig bruger, berretiger ikke dit indlæg. En rettelse havde været på sin plads men du skulle lige tage den 2 skridt videre. Det kan kun tjene 1 formål, og det er et formål der pisser mig rigtig godt af. Så inden jeg går igang med dig og de ting du selv tilbyder, så syntes jeg vi skal stoppe her inden tråden bliver totalt hijacket af mudderkast. |
Senna:Janno jeg er så glad for at din ivrighed efter at lave negative indlæg om mig overgår din ivrighed for at at give svar til trådstarter.
Se højere oppe i tråden, svaret er givet. Min ivrighed var faktisk efter at give et korrekt svar efter dit forkerte, resten kom først nu da du trak i land med endnu en kommentar der ikke giver mening, den kommando viser ikke backlinks nogen steder jeg kender til.
Senna:Har sagt jeg bruger ikke google til at checke backlink da den er upræcis
Ja, det er vi enige om, og det har jeg forstået.
Senna:Så vidt jeg huskede var det med S, og derfor gav jeg det svar. Kan jo godt se det er forkert når jeg går ind på google
Men du svarer ikke på hvor man finder backlinks med den kommando? når du skriver det er med S, så er der vel en grund til det, altså et sted hvor det virker?
Senna:At jeg husker et bogstav forkert på en service jeg aldrig bruger
Tjekker du aldrig backlinks? Så skal du jo netop bruge link: og ikke links:
Senna:Så inden jeg går igang med dig og de ting du selv tilbyder
Tror du har misforstået hvad personlig udvikling er... (som du jo har hentydet til flere gange) det er blandt andet at man ser sine fejl og retter dem... det handler så absolut ikke om at sidde og "chante" og meditere eller sige mærkelige oooommm lyde... det handler om hele tiden at være åben for at lære nyt, og at leve sit liv bevidst, sådan at man hvis man eksempelvis hjælper en anden, så sørger man for at give korrekte svar så godt man evner, og ikke rette folks i forvejen korrekte opfattelse til en der er forkert. Iøvrigt handler det også om at sige sin mening når andre mennesker er forkerte på den... at være bevidst om det man gør...
Senna:så syntes jeg vi skal stoppe her inden tråden bliver totalt hijacket af mudderkast
Du vælger selv hvornår du har fået nok af tråden, hvis du svarer igen, uden en ordentlig forklaring skræmmer du ikke mig væk! Og trådstarter har vel krav på at få lov til at danne sin egen mening om en der prøver at sælge seo på amino, samtidigt med at han direkte fejlretter folks ellers korrekte opfattelser.
Jeg forstår nu godt at du ønsker at stoppe tråden, det må ikke være sjovt hele tiden at skulle trække i land.