Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg forkert ? link:tex-tryk.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jano du skriver:

eg tilbyder ikke SEO, jeg er ikke SEO-ekspert, og det er vel egentlig det mest skræmmende her... 
Håber du finder en SEO'er du kan stole på...

Jano det skræmmende er at det er dig som tilbyder personlig udvikling.

Jeg har svaret på et spørgsmål om noget som jeg ikke bruger og ikke sælger, har erkendt jeg huskede forkert og længere er den ikke.

Som skrevet tidligere så vil du hører fra min advokat og se mig i retten hvis du kommer med flere postulater i denne eller andre tråde om jeg ikke er seo kyndig.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 4 person

nielco:

Hej Søren,

Du har ret. Yes
Jeg er også i overvejelser om fremtidig SEO partner/leverandør.
Jeg har også måttet sortere i min oprindelige "ekspert-liste" (Karma-listen for SEO her på Amino de seneste 30 dage).

SEO eksperterne bør da om nogen vide, at Google kigger forbi flere gang om dagen Smile
Indbyrdes "alfa-han" show-off skræmmer mig som kunde - mere end det imponerer mig.

Ja, jeg må nok hellere bare stoppe her... Ingen forstår åbenbart at jeg ikke tilbyder SEO til nogen som helst... Senna truer med retssag... jeg spilder øjensynligt min tid og hjælper ingen...
Kære Amino'er, i giver tydeligt udtryk for at i ikke ønsker at det jeg personligt oplever som plattenslageri, (bemærk at det ikke er en påstand, blot min personlige vurdering, jeg kender ikke Mirus SEO godt nok til at udtale mig om hans evner på området) bliver stoppet... det vil jeg respektere!

Tror egentlig også jeg har opnået det jeg ville for i dag...

p.s. Senna jeg mener nu stadigvæk at du gav 1 fornuftigt svar tidligere i dag... det var fint!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Janno

Ja, jeg er helt seriøs Smile dog kan det godt more mig lidt alligevel, når der er nogle heftige diskutioner herinde. Måske underholdningsværdien også er til stede.

Jeg vil ikke tage nogens parti. Jeg har en masse ud af både dine og Sennas indlæg - i sær når de er hver for sig. I har hver i sær noget godt at byde ind med.

Mht. forkerte svar - så læser jeg først i tråden at Senna rent faktisk skriver at han ikke var opmærksom på det. Jeg tænker bare lidt.... tænk hvis jeg kom til at skrive nogle forkerte ting herinde - ville jeg så også få de samme verbale tæsk.... det håber jeg godt nok ikke. Een ting er at diskutere tingene - en anden er når det bliver ved og ved. Jeg synes bare at det er forkert - og på mig virker det som kedsomhed - som om der bare skal »ske noget«...

Og som kaffeogco skriver - så fremmer det altså ikke troværdigheden med de her diskussioner som går så vidt - og det uanset om det handler om SEO eller om Coaching.

Men det er da godt at trådstarter har fundet en måde han kan finde sine link(s) på Tongue Tied

Mange hilsener Helle

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:16

Hej Helle,

Du fat i det helt rigtige.

Hvis eksperterne supplerede hinandens enorme viden (og den anerkender jeg ubetinget) vil alle få et meget større udbytte af at skrive spørgsmål på Amino.
Tænk hvis man kunne trække på guldkorn fra både Martin, Mikkel, Jesper og alle de andre (ja ja, og også fra dig Senna Sleep), så havde vi almindeligt SEO-dødelige virkeligt gavn af SEO gruppen.
Jeg har personligt læst og læst i timevis på tråde her inde - og trævlet gennem flere af de etablerede eksperters E-bøger i forsøget på at kravle op af Google's resultat-stige.
Det er bestemt også lykkedes. "Telefonsupport pris" jow jow Wink 
Kære SEO-eksperter, Det skyldes jer... TAK!

Men jeg lærer intet af "din er større end min" og "This town is not big enough for both of us! "

Jeg holder ikke med nogen af dem der skændes.. Så hold dog lige kammertonen Smile

Og så min uforbeholdne undskyldning til tråd-starter for hijacking, jeg skal forsøge ikke at gøre det igen Zip it!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas

På min side http://www.backlinks-checker.com/ kan du få et overblik over hvilke domæner der linker til dig og et ca antal links fra de enkelte domæner. Giver et klart bedre overblik end Yahoos siteexplorer (men bygger på de samme data).

Sidebemærkning: Jeg er en gang kommet til at sige noget forkert herinde på Amino. Så nu er vi ihvertfald to...

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 23:13

Hej Jesper,

Desværre virker din backlinks-checker ikke: "Service temporarily disabled" - så ellers frem til at prøve den.

Til Senna og Janno,

Må helt slutte mig op. Jeres hanekamp virker dybt uprofessionelt. Jeg ved godt hvem jeg ikke ville bruge hvis jeg skulle bruge SEO eller coaching. I burde følge Helle's råd og tage det via PM, førend i sværter jeres eget rygte helt til. Og så kan det godt være at den ene eller anden har ret. Det er vel i og for sig ligegyldigt nu. Vi har alle forstået at Senna's råd med at tilføje S til LINK var forkert. At man nok ikke helt ville forvente at en "SEO ekspert" ville komme med et så simpelt men forkert svar, siger også en del. Men tag lige jeres hanekamp et andet sted. Tak.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En slut kommentar her fra vil være at sige unskyld til Thomas Reberholt for at han måtte ligge tråd til denne hanekamp og et ønske om at han stadigvæk 'tør' stille spørgsmål uden at tråden spammes med en diskussion om et s.

og så er jeg helt sikkert frameldt denne tråd og vil ta' mig en kop kaffe :-)

Hej fra Søren

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)