Hej Christian,
Jeg har lige prøvet at tjekke, hvad det er man ser, når man kommer ind på siden "Hvorfor". Teksten er indsat nedenfor:
På denne side, kan du læse hvorfor du skal blive fan af Officekonsulenterne på Facebook. Har du spørgsmål, så kan du altid kontakte os ved at klikke på vores kontaktside og sende en forespørgsel til os. Læs mere om Officekonsulenterne og vores side på fanebladet Officekonsulenterne På
- 10% rabat på alle vores kurser
- Vi giver 10% rabat på alle kurser bestilt af folk der er medlem af denne side, så spred ordet i din organisation.
(denne rabat kan ikke kombineres med andre rabatter)
- Kr. 5 i donation til red barnet pr. medlem
- Vi ønsker at støtte Red Barnet, og det ønsker vi at gøre med kr. 5 pr. medlem vi får herinde. Så ønsker du at være med til at støtte Red Barnet så tilmeld dig som fan og lad os klare det økonomiske. Er du allerede fan, så sørg for også at få dine venner med som fan.
- For hver 200 medlem trækker vi lod om en plads på et åbent kursus
- For hver 200 medlem på denne side, trækker vi lod om en gratis kursusdag på et åbent kursus afholdt af Officekonsulenterne i Odense.
værdi kr. 4000,-
Du kan se alle vores åbne kurser på linket her
Siden er lavet meget struktureret, og I har virkelig arbejdet med at gøre den overskuelig! Ikke desto mindre, er der ret meget tekst man skal igennem, inden man ved, hvorfor man skal være fan. Dvs. allerede inden man vælger at læse teksten skal man være meget detikeret til jeres fan-side - men det bliver man først, når man har læst fordelene ved at være fan.
Jeg kender godt problemstillingen med, at man gerne vil have så meget info som muligt med, men i dette tilfælde tror jeg ikke det er gavnligt. Siden skal være endnu mere overskuelig, og let tilgængelig for denutålmidige Facebook-bruger.
Jeg har prøvet at ændre lidt i teksten, og indsat et forslag nedenfor:
(Punktopstillinen fucker lidt op, så grafisk er det pt. ikke helt så lækkert)
Her kan du læse, hvad DU får ud af at blive fan af Officekonsulenterne
Vi støtter Red Barnet med 5. kr. pr. fan – bliv fan og støt en god sag.
-
Vind kursus til en værdi af 4.000 kr.
For hver 200 medlem på denne side, trækker vi lod om en gratis kursusdag afholdt af Officekonsulenterne. Se kurser på linket her .
Dertil ville jeg kalde fanen "Hvorfor fan", da ordet "Hvorfor" ikke siger noget i sig selv, og ikke virker tillokkende at trykke på - nærmere bare forvirrende.
Med hensyn til egne videoer, så vil jeg føle, at de gave et visuelt indtryk af hvem I er. Så istedet for bare at være endnu en fan-side på Facebook ville I blive mennesker af kød af bold, hvor man kan høre jeres stemme, se et ansigt eller andet - og samtidig få et fedt tip, og dermed blive klar over jeres kompetancer og virkelig se hvad I kan tilbyde. De eksisterende videoer siger intet om jer.
Smil