Hej alle Som det fremgår af anden tråd, er Amino repræsenteret i flere lande via debatører, som bor der. - Sydspanien, Martin Simonsen Global Estate - Indien, Kaliebe - Kina, Jan Sørensen - Grækenland, undertegnede Kunne være sjovt at høre hvem vi ellers har af udsendte debatører og måske hvad man laver derude? Hilsen Anders |
Internationale Aminoer
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jo Anders. Paa opfordring vil jeg skrive et par ord om mig selv..... En dansker langt hjemmefra i et trope paradis - Mauritius. Har boet her en del aar efterhaanden - kom hertil i aar 2000, men i begyndelsen kun for at kigge paa stocklots (tekstil) og hente disse til DK. Det tog dog ikke laenge foer jeg var meget glad for at komme her og siden stocklot forretningen ikke var et kaempe hit blev beslutningen at flytte hertil og aabne SKANDIC DISTRIBUTION LTD. (Mauritus FreePort Company), et agency for tekstil produktion. Mauritius 3 stoerste erhverv efter turisme og sukker roer er tekstil og med et moderne produktions apperat, import af kinesisk/pakistan arbejdskraft, er tekstil produktion gearet til at imoedekomme naesten alle forespoergelser. Mauritius tekstil produktion maa og kan ikke sammenlignes med oestens lande som Kina, Bangladesh og Pakistan. Her producere vi for den krasne. Tekstiler er en smule dyere end Kina, men uden De kaempe minimum som normalt kraeves i Kina, etc. Men tilgengaeld har Mauritius en international leveringsaftale (EUR1), der betyder ingen importmoms. Mange hilsner, Mikkel |
http://www.mwcreation.net
|
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders, Hvordan tilføjer man sig på listen? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej Anders Jeg sidder i skriven stund på en trope ø lidt nord for Hondurs som hedder Roatan, jeg driver mine hjemmesider og prøver at opleve et live uden vinter i Danmark. Jeg kom i januar og rejser hjem om et par mdr. Jeg er kommet godt ind i det lokale miljø, og er pt. ved at lave nogle små opgaver for mine naboer, bla. Seo for en ejendomsmægler, lave drikskort/driksopskrifter for et stort hotel her på øen. Kort fortalt fik jeg muligheden for at komme væk derefter solgt hurtig alle mine møbler tv osv. opsagde min lejlighed købte en billet også bare af sted. Kan varmt anbefales. Med venlig hilsen |
Du går bare ind på artiklen og trykker på fanen, som hedder Redigér. Og så skriver du dig selv på listen (prøv at se om du kan gøre det i samme format som de andre - hvis ikke, så kigger vi forbi og tilretter lidt senere) http://www.amino.dk/wiki/index.php?title=Internationale_Aminoer |
Hejsa, jeg har nu oprettet mig, men kan ikke finde tilbage til forummet og listen over internationale aminoer. Vil du sende mig linket og oprette mig på listen under Frankrig? På forhånd tak - og tak for et godt initiativ. MVH Karin |
|