Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usability test - DanDomain Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vil høre om der er nogen herinde, der vil afsætte 5-10 minutter på at teste brugervenligheden på min webshop:

http://www.designforpets.dk/

og give mig noget feedback i form af ris/ros og evt. forslag til forbedringer? Her tænker jeg både på design, selve købsflowet og betalingsmodulet.

Jeg vil blive rigtig glad, hvis der er nogen, der vil teste hele processen igennem, inkl. betalingsdelen (og gerne med forskellige korttyper) Smile

JEG LOVER, AT BELØBET IKKE VIL BLIVE HÆVET, OG AT ORDRERNE BLIVER SLETTET UMIDDELBART EFTER.

For at jeg kan se, hvad der er "rigtige" ordrer og hvad der er "testordrer", bedes du notere ordet "Usability test" i notatfeltet over e-mail adressen!

På forhånd tak for hjælpen! Big Smile

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 09:58

Hej Lise,

Her er lige et par input.

I skal teste jeres design med andre browsere end IE. I Chrome og Firefox er der et problem med produktbilleder, når der er er mere end et billede på et produkt. Brødteksten går ind over thumbnails.

Det er nu blevet et No-No at tage forbehold for prisændringer og prisfejl.

Det her er også No-No: "Vi forbeholder os ret til at fakturere forsendelsesomkostningerne, såfremt du vælger ikke at afhente pakken, eller modtagelse nægtes." og "Du får herefter refunderet det fulde varebeløb (ekskl. forsendelsesomkostninger)"
Hvis kunden fortryder købet, så skal kunden efterfølgende stilles som om handlen ikke var foretaget, uanset hvordan fortrydelsesretten er udnyttet. Det vil sige at hele ordrebeløbet inkl. forsendelsesomkostninger skal refunderes til kunden.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:02

Nu har jeg ikke lige brugt så meget tid på den. Men opdatede at læg i kurv knappen er ret neutral. Den er grå. men bestillings knappen er blå.. Du bør være lidt konsekvent eller give læg i kurv knappen en mere synlig farve. Det er trods alt den de helst skal klikke på, så den må gerne opfordre til et klik :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:20

Hej Lise

Jeg skimmede lige din shop, og har flg. feedback.

- Menupunkterne i venstre side er ikke tilstrækkeligt seperate, jeg har svært ved at se hvor det ene menupunkt hører op og et nyt begynder. Måske kunne man også korte teksten ned på hvert enkelt punkt.

- Læg i kurven knappen er for diskret, du skal tænke på at det er den knap du allerhelst vil havde brugeren til at klikke på, det skal selvfølgelig også afspejles grafisk. Måske en stor grøn knap der ser ud som om den er lige til at spise.

Det var lige et par minutters kig, håber du kan bruge det ?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:31

ThomasVJ:
I skal teste jeres design med andre browsere end IE. I Chrome og Firefox er der et problem med produktbilleder, når der er er mere end et billede på et produkt. Brødteksten går ind over thumbnails.

Safari på mac giver også problemer med at produktbillederne står oven i produktteksten.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)