Hej! Vil høre om der er nogen herinde, der vil afsætte 5-10 minutter på at teste brugervenligheden på min webshop: og give mig noget feedback i form af ris/ros og evt. forslag til forbedringer? Her tænker jeg både på design, selve købsflowet og betalingsmodulet. Jeg vil blive rigtig glad, hvis der er nogen, der vil teste hele processen igennem, inkl. betalingsdelen (og gerne med forskellige korttyper) JEG LOVER, AT BELØBET IKKE VIL BLIVE HÆVET, OG AT ORDRERNE BLIVER SLETTET UMIDDELBART EFTER. For at jeg kan se, hvad der er "rigtige" ordrer og hvad der er "testordrer", bedes du notere ordet "Usability test" i notatfeltet over e-mail adressen! På forhånd tak for hjælpen!
|
Hej Lise,
Her er lige et par input.
I skal teste jeres design med andre browsere end IE. I Chrome og Firefox er der et problem med produktbilleder, når der er er mere end et billede på et produkt. Brødteksten går ind over thumbnails.
Det er nu blevet et No-No at tage forbehold for prisændringer og prisfejl.
Det her er også No-No: "Vi forbeholder os ret til at fakturere forsendelsesomkostningerne, såfremt du vælger ikke at afhente pakken, eller modtagelse nægtes." og "Du får herefter refunderet det fulde varebeløb (ekskl. forsendelsesomkostninger)"
Hvis kunden fortryder købet, så skal kunden efterfølgende stilles som om handlen ikke var foretaget, uanset hvordan fortrydelsesretten er udnyttet. Det vil sige at hele ordrebeløbet inkl. forsendelsesomkostninger skal refunderes til kunden.