Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i og har i nogen erfaringer med IQ Medier

Side 7 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

seomarketing:

Der er noget underligt jeg kom til at tænke på

Jeg har ikke nogle hjemmeside kun 1 email og jeg har kun tilmeldt mig adfair.

Så modtager jeg en mail også fra en Rune E. Lundager hvor der står han har prøvet at ringe til mig og han har også mit navn.

Hvor har han fået mit navn og nummer samt overhovedet at vide min eksistens på  da jeg aldrig har haft kontakt til nogle andre end adfair.

jeg tror at adfair har videregivet mine oplysninger til ham rune. 

Jeg er dybt chokeret over den måde alt foregår på!

Jeg tvivler på at AdFair vil sælge deres database til et andet affiliate netværk, da det jo er en af deres direkte konkurrenter. Jeg har dog også fået en mail fra dem hvor de forspørger om jeg ville være affiliate hos dem.

Jeg mødte dem i sidste uge og de er nogle flinke og rare mennesker, har dog ikke arbejdet med dem i lang nok tid til at få en udbetaling så kan ikke udtale mig om denne del af deres netværk. Mht størrelsen af udbud er deres netværk ca samme størrelse som AdFair, EuroAds, Mikkelsen Media og MM Media.

Navigation på siden er stort set identisk med EuroAds, kan faktisk ikke se en forskel! Priserne ser ud til at være de samme som de fleste andre firmaer, mener også at de er villige til at hæve prisen hvis du bliver tilbudt mere andre steder.

Jeg må sige at jeg ikke havde læst aftalen igennem og syntes ikke at jeg har hørt om sådanne klausuler hos andre netværk  (Da jeg heller ikke har læst aftalen igennem der, burde nok gøre det!) Jeg syntes ikke at det passer ind i et partner netværk at lave sådanne klausuler, hvis der bliver begået snyd eller bedrageri så burde det politianmeldes og tages gennem vores retssystem.

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

ohøj

så har jeg også modtaget en mail fra rune og én fra christine - det lader vist til at point scoren siger 70 % i mod IQ medier og 30 % for :-)

mht. spam og ikke spam - så må de faktisk gerne kontakte dig med relevante forretningstilbud hvis det er b2b (f.eks. hvis begge ender af korrespondancen har et cvr-nummer). 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

rasmuskaae:

mht. spam og ikke spam - så må de faktisk gerne kontakte dig med relevante forretningstilbud hvis det er b2b (f.eks. hvis begge ender af korrespondancen har et cvr-nummer). 

Lad os lige få slået helt fast her, at ovenstående er helt forkert, når det drejer sig om elektoniske henvendelser - herunder e-mail, fax og SMS. Du må IKKE sende elektroniske henvendelser til hverken private eller erhverv med mindre modtageren har accepteret at få den type henvendelser fra dig.

Det kan give MEGET STORE bøder at forbryde sig mod dette!

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:03

Jeg har selv været ved at bruge dem men fandt ud af hvordan de var

Jeg ringede til Mattias Skovhøj virksomhed men fik fat på Rune, han sagde de faktisk var samme firma stort set jeg ringede ang noget bogføring, vi snakkede så lidt videre og han fandt ud af at vi også drev et call-center men vi aftalte så et møde ang deres bogføring plus revisor opgaver da mig og vores direktør som kom ind til dem viste det sig at de ikke havde så meget med hinanden og at han faktisk kun vil sælge mig noget, derudover finder vi ud af at vi har samme gode kunde, Rune viser mig på mødet deres aftale med den kunder vi begge har, som der så i deres kontrakt at de ikke må, jeg vælger så at holde min kæft overfor vores kunde fordi vi ikke gider snakke dårligt om andre men Rune vælger så at ringe til vores kunde og fyre en masse lort af 

Jeg vil ALDRIG handle med dem

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:11

MartinL:

Jeg har meget svært ved at finde hovede, hale og historie i dit indlæg?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:14

Jeg ringede til Mattias Skovhøj virksomhed men fik fat på Rune, han sagde de faktisk var samme firma stort set.

jeg ringede ang noget bogføring, vi snakkede så lidt videre og han fandt ud af at vi også drev et call-center, men vi aftalte så et møde ang deres bogføring plus revisor opgaver da mig og vores direktør som kom ind til dem viste det sig at de ikke havde så meget med hinanden og at han faktisk kun vil sælge mig noget.

Derudover finder vi ud af at vi har samme gode kunde, Rune viser mig på mødet deres aftale med den kunder vi begge har, som der så i deres kontrakt at de ikke må, jeg vælger så at holde min kæft overfor vores kunde fordi vi ikke gider snakke dårligt om andre men Rune vælger så at ringe til vores kunde og fyre en masse lort af

bedre ?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:54

MartinL:
Jeg kan ikke lige finde din henvendelse i mit system, men jeg vil tro, at fejlen er på min side. Smile Det, der skete for 4 uger siden, var, at vi fik massiv medieomtale. Det er naturligvis skønt, heldigt, dejligt og alt det der - men problemet var bare, at det resulterede i over 400 kundehenvendelser. Vi er altså kun 2 mand til at sidde og ringe rundt - normalt kan vi, når vi er rigtig effektive, starte 3-4 nye kunder op per uge!  

Derfor lavede jeg en aftale med Rune fra IQ Medier, som jeg har et rigtig godt samarbejde med i forvejen. Aftalen gik så på, at han ringede de af kunderne op, som vi ikke selv kunne nå, så forhåbentlig så mange som muligt kunne gøres tilfredse. Alternativet var simpelthen, at vi ikke var færdige med at ringe rundt til alle før nytår, og det mente jeg ikke, at nogen af os kunne være tjent med. Jeg ville formentlig ikke få mange kunder ud af de sidste 200 opkald - og kunderne ville føle sig dårligt behandlet.

At vi er samme virksomhed, det er ikke rigtigt, men IQ Medier kan hjælpe jer med det samme som vi kan. Det hænger sådan sammen, at vi i virkeligheden er noget der hedder affiliates. Affiliates er virksomheder, der lever af at markedsføre andre virksomheder. Ofte gør vi det igennem et affiliate netværk - det kunne være IQ Medier, men vi har også gode samarbejder med EuroAds, MikkelsenMedia o.a. Netværkenes opgave er at samle en masse annoncører samt at stille software til rådighed, der kan holde øje med, hvor mange kunder der genereres af den enkelte affiliate (eksempelvis os) på annoncørens hjemmeside.

Jeg beskrev samarbejdet sådan her på vores hjemmeside, da IQ Medier så at sige ringede rundt i mit navn:
Grundet enorm kundetilstrømning i forbindelse med vores massive eksponering i medierne i de sidste par dage (feks. her, her & her) har vi aftalt med vores gode samarbejdspartnere fra IQ Medier, at de vil hjælpe os med rådgivning af enkelte af vores nye kunder. De er super dygtige og meget kompetente, så vi håber, at I tager godt imod dem.  

At det lige var IQ Medier, jeg valgte, skyldes for det første, at det var ham der havde plantet historien hos en journalist hos Jyllands-Posten. Jeg har således ikke lavet et sekunds PR-arbejde for at få den omtale, som vi fik. For det andet er jeg rigtig glad for det samarbejde, som jeg til daglig har med IQ Medier, og jeg er 100% sikker på, at Rune har gjort sit allerbedste for at leve op til at kunne levere lige så god service til mine kunder, som jeg selv ville have gjort det. 

Ved at samarbejde med et affiliatenetværk kan man rent faktisk opnå en meget bredere dækning (større volumen, flere kunder), i stedet for at lave et samarbejde direkte med os - simpelthen fordi, netværket jo i virkeligheden samarbejder med måske 1000 affiliates - det er altså mindst 1000 mand, der kan vælge at lave markedsføringnettet for din virksomhed. Fordelen ved at samarbejde direkte med os er så, at man har en mere direkte kontakt med os, der laver det. Og jeg lover, at et affiliate netværk ikke kan levere 1000 gange flere kunder end os! Wink

Lad det i øvrigt lige være sagt med det samme, at jeg ikke har nogen som helst anparter i IQ Medier.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:26

Godt svaret,  Yes

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 11:13

Hvorfor var det godt svaret ?

Han forklar jo bare at han ikke er en del af det. Han forklar ikke hvorfor Rune gør som han gør hvilket han heller ikke skal

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 05:46

Jeg ved ikke, hvorfor "Rune gør som han gør" - jeg ved bare, at Rune altid har været og stadig er en meget reel og dygtig forretningspartner for mig, som jeg godt tør stå frem og anbefale, også selvom han er i lidt modvind her på forumet. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 7 ud af 8 (76 indlæg)