God debat du har startet her LotteA. Jeg får jo helt kuldegysninger når folk nu taler om at implementere CMS løsninger selv. Men der er jo i princippet ikke noget i vejen for at prøve selv først også derefter hente forstærkning udefra. For det får du helt afgjort brug for, hvis du ønsker et professionelt site, der også er synligt i google. Det er jo ikke kun opsætning og programmering du skal kende til. Du er også nødt til at kende til html koder xhtml og css stylesheets, for som du sikkert har læst i SEO-LEX (som jeg også varmt kan anbefale), så kan en forkert opbygget hjemmeside være forskellen på om du er synlig eller usynlig i google. Derfor vil råde dig til at lave en grundig kravsspecifikation og finde en udvikler, webdesigner, SEO-expert, der kan rådgive dig om det rette CMS og udvikle et fedt site til dig. Så kan du fokusere på at skrive dine tekster og sørge for at salget eksploderer :) Jeg vil også anbefale dig at tage et blik på Umbraco cms, der er et dansk udviklet open source cms bygget på .net platformen. Jeg kan kun varmt anbefale det, her er der nemlig ingen hindringer i forhold til søgemaskine optimering. Her bestemmer man alt selv. Men med en forkert implementering kan man ødelægge alt. |
Jeg er ret uenig... det skader intet og prøve selv, og sagtens noget man kan gå i krig med... Hvis det viser sig man har lavet noget forkert, må man jo bare rette det når man er blevet klogere. At finde en udvikler med det samme og give op/eller ikke turde er ikke løsningen i midt hovedet. Prøv selv hvis du gerne vil og bliv bedre og lær, og ændrer tingene hen af vejen i kraft med du bliver mere lært. Ønsker du en hjemmeside som er tip top med det hele med det samme skal du nok købe, ellers prøv selv