Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zinzino overrasker mere og mere... se her en lille film

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst så tror jeg at det ultimative MLM selskab er ved at være modent nu.... kommenter gerne hvad i synes.. men se først lige den her lille film.

Jeg har efterhånden bygget en  organisation og ca. 80 % af alle kunder eksisterer stadig efter det første år.. Det er et, i min verden, et hidtil uhøjt tal.

TIl dem af jer der ikke har smagt produkterne endnu vil jeg sige at i har en oplevelse til gode.. det er superlækkert og flere og flere folk vågner op for disse fantastiske produkter.

Til jer der driver forretning kan jeg anbefaler jer at overveje Zinzino.. Det er ligetil, det er et hammer ærligt produkt og og ser man på potentiel kunde skare vil man jo se at langt den største del af den voksne befolkning jorden over drikker kaffe..

Jeg tror at det ultimative selskab er født, hvad synes du ?

 

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Minder meget om et pyramidespil. Tror I løber ind i et problem på det punkt. Folk har simpelthen opbygget en skeptisme i forhold den måde at køre forretning på.

 

Kan være jeg tager fejl:)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umiddelbart virker det lidt vanskeligt at tro på at Zinzino skulle være specielt udbredt som brand, når jeg med mit eget navn kan vinde en googlefight mod Zinzino brandet:

http://www.googlefight.net/?kw1=zinzino&kw2=oscar%20gensmann

Skyldes det at produktet markedføres under et andet brand og Zinzino bare et navnet for selve MLM-delen?

http://www.zinzino.com ligner også noget der mildest talt at kastet sammen i 90'erne visuelt, og der er lidt vej endnu til at brandet får et troværdigt og professionelt look'n'feel.

Min umiddelbare opfattelse af "konceptet" efter at have set lidt video og google lidt:

"Et par smarte fyre har fået en salgsaftale og whitelabel-løsning med et kaffefirma for at have noget at understøtte en MLM/network marketing/direktesalg struktur som de håber gør dem rige. Det handler ikke om kaffen/produktet, men om "pyramiden".

F.eks synes jeg det er interessant at der på siden med videoen ikke er nævnt et eneste ord om de forskellige produkter. Ikke engang et link til Rombout's website, zinzino.com eller lignende. Det er ugennemsigtigt og virker utroværdigt.

For mig handler det ultimative selskab, mindst lige så meget om produktet som om at tjene penge og specielt om gennemsigtighed. Især hvis det skal kunne overleve tidens tand og konkurrencen på markedet.

Jeg tager dog hatten af for kaffemaskinproducenterne der er godt i gang med at lave det samme nummer som print-producenterne har haft success med og flyttet indtjeningen i primær grad over på forbrugsvarer i form af diverse pods og engangsmaterialer. Hvor godt det så er for miljøet med en masse ekstra emballage, det ved jeg ikke så meget om?

 

 

Tilmeldt 11. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej.

 

Jeg er stor fan af brugen af webvideo som markedsføringsværktøj. Det er også en fornuftig videopræsentation af ”produktet”. God kontakt med kameraet, god længde, fornuftig klipning og forståelig grafik (der dog bærer lidt præg af amatørvideo).

 

Jeg kom til at tænke på denne video da jeg så den:

&feature=related">

&feature=related

 

Jeg er ikke sikker på at det var hensigten.

 

 

Held og lykke med projektet.

 

LH

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten hvorfor skulle vi falde for dit MLM-scam frem for alle de andre MLM-scams? 

det må du lige forklare lidt mere om i din video, som jeg faktisk var ved at falde i søvn da jeg så.

ej, den var virkelig for kedelig det må kunne gøres bedre.

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også er inde på, så er videopræsentationer helt sikkert vejen frem. Og kontakten med kamerat fungerer da også fint. Men set fra et professionelt synspunkt er filmen alt, alt for lang og har et lidt for amatøragtigt præg. I mine øjne kunne og burde filmen med få og enkle virkemidler gøres væsentligt kortere, skarpere og mere indbydende. Det sælger i det lange løb.

 

mvh

 

Uffe Karlsson

Company Pictures

www.companypictures.dk

Videoproducent hos Company Pictures

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu så jeg lige starten af filmen, men den fangede mig ikke, så jeg lukkede den ned.

Efterfølgende måtte jeg så selv lige taste zinzino.com, for der var intet link.

Ganske som forventet, var der heller ingen priser på hjemmesiden. Kunden kan sidde og vurdere om han er til lille, mellem eller stort abonnement, men kan ikke få oplyst prisen. Jeg ville mene, at enten skulle der priser på eller også skulle snakken om abonnementer droppes. For jeg kan jo ikke få lov til at købe!

Når det så er sagt, så kan jeg slet ikke se ideen i, at jeg skal købe kaffe hos min pusher og ikke i supermarkedet. Jeg husker ikke altid at få købt ind, så op til en weekend kunne jeg have haft gæster og må så undvære kaffe i flere dage, fordi pusheren lige skal levere det først.

Kaffe er kaffe - så kom ikke og gør dette produkt meget bedre end andre kaffer. Fortæl mig i stedet, hvad mine fordele er, samt prisen. Jeg fandt ingen af de to ting, hvilket også foranlediger mig til at tro, at det er alt for dyrt og ikke et hak bedre end noget andet.

Hvorfor skal man igennem et netværk at mennesker for at få lov at købe sin kaffe? Hvis det er godt og validt, så vil supermarkederne gerne være med på vognen.

Jeg ved dog, at det ikke er en succes med de andre pods maskiner fra Merrild og Douwe Egberts, så hvorfor skulle denne være det?

Med venlig hilsen

Flemming

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming1970:

Når det så er sagt, så kan jeg slet ikke se ideen i, at jeg skal købe kaffe hos min pusher og ikke i supermarkedet. Jeg husker ikke altid at få købt ind, så op til en weekend kunne jeg have haft gæster og må så undvære kaffe i flere dage, fordi pusheren lige skal levere det først.

Kaffe er kaffe - så kom ikke og gør dette produkt meget bedre end andre kaffer. Fortæl mig i stedet, hvad mine fordele er, samt prisen. Jeg fandt ingen af de to ting, hvilket også foranlediger mig til at tro, at det er alt for dyrt og ikke et hak bedre end noget andet.

Jeg vil lige starte med at pointere, at dette indlæg ikke er et forsvar af Zinzino, da mit indtryk af firmaet er, at det er MLM ligesom alle andre. Så er det lige på plads.

Med hensyn til din kommentar, så synes jeg faktisk det er en temmelig ensporet og indadvendt måde at anskue tingene. Hvis dit postulat skulle være den ophøjede sandhed, så ville virksomheder som Aarstiderne.com, Skagenfood.dk, allfoods.dk og bestbeef.dk ikke have en forretningsmodel. Og hvis kaffe er kaffe, så er et æble vel også bare et æble og en gulerod bare en gulerod.

Men faktum er jo, at 1) nogle folk gerne benytter sig af muligheden for at få bragt maden til døren, selvom de da sagtens kunne hente det hos den lokale varepusher, og at 2) for nogle mennesker er der afgørende forskel på, om en gulerod er en økologisk hippie-gulerod, eller en serieproduceret, kedelig gulerod, der er sprøjtet så mange gange, at den er fuldstændig uforgængelig.

Det er ihvertfald mit syne på sagen...

 

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Kjeldsen:

Med hensyn til din kommentar, så synes jeg faktisk det er en temmelig ensporet og indadvendt måde at anskue tingene. Hvis dit postulat skulle være den ophøjede sandhed, så ville virksomheder som Aarstiderne.com, Skagenfood.dk, allfoods.dk og bestbeef.dk ikke have en forretningsmodel. Og hvis kaffe er kaffe, så er et æble vel også bare et æble og en gulerod bare en gulerod.

Hej Michael,

Jeg synes faktisk de nævnte firmaer adskiller sig væsentligt i deres forretningsmodel i forhold til detailhandlen end i tilfældet zinzino. Deres forretningsmodel går på helt friske og sunde råvarer leveret til døren med opskrifter osv. i en anden type abonnement.

Zinzino's kaffepods har intet at gøre med, at man selv kan lege barista derhjemme, som står anført på deres hjemmeside. En barista er en ekspert i brugen af espresso maskiner og det kan man næppe kalde sig selv, når man smider en kedelig formalet pod i maskinen.

Herudover findes der masser af fremragende risterier, så hvis det er den gode kaffesmag, man er efter - så er det ikke formalede pods, som man skal have. Det vil sige, at så forsvinder pointen med den gode kaffe, som jo skulle være hensigten.

Jeg ser intet, der adskiller zinzino fra Melitta og Douwe Egberts, andet end at det er MLM. Der burde jo ligesom være lidt mere, ikke sandt? De selskaber, som du nævnte - giver jo netop meget mere og derfor ville min sammenligning aldrig falde på dem.

Med venlig hilsen 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, du tager meget fejl.  Det i blev præsenteret for er blot en mundsmag.. Det er produkterne og som jeg selv skriver den overraskenden store del af kunderne der lægger omsætningen..  lad os nu komme over Pyramidespilsnakken om til den seriøse del..  

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)