Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Kvalitets Linkbuilding

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal snart igang med at lave omfattende linkbuilding til et af mine egne sites, i den forbindelse vil jeg gerne klemme nogle andre sites ind. Dels fordi flere får glæde af det samme arbejde, dels fordi det er nemmere at få det til at se naturligt ud når man linker til flere forskellige sites.

Jeg har ihvertfald 10 pladser ledige i puljen, smid mig en mail på mmc@mc-solutions.dk med lidt info om din side samt hvilke ord / sætninger du gerne vil findes på. Jeg kan ikke garanterer at alle kommer med.

Prisen vil være 2500kr per snude, for det beløb garanterer vi minimum 200 kvalitetslink, fordelt på 20 forskellige websites. Yderligere detaljer deles gerne med dem der kommer med i puljen :)

Jeg regner med at gå igang senest på Fredag. Så deadline for betaling / tilmeldelse vil være Fredag .. aller senest Mandag hvis det kniber :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:08

Så er der kun 7 pladser ledige :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:49

Kan vi komme af med de sidste 5 pladser? :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Prisen vil være 2500kr per snude, for det beløb garanterer vi minimum 200 kvalitetslink, fordelt på 20 forskellige websites. Yderligere detaljer deles gerne med dem der kommer med i puljen :)

Hej Mikkel

Af ren nysgerrighed kunne jeg så ikke få at vide hvordan et link er et kvalitetslink hvis det placeres 10 gange på samme website? Kunne du beskrive lidt om den metode du anvender?

Er det 2500,- eksl. eller inkl. moms?

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:40

Weltström:

Er det 2500,- eksl. eller inkl. moms?

Det er Excl. moms :)

Weltström:

Af ren nysgerrighed kunne jeg så ikke få at vide hvordan et link er et kvalitetslink hvis det placeres 10 gange på samme website? Kunne du beskrive lidt om den metode du anvender?

Gerne, men jeg foretrækker at gøre det på Mail. mmc@mc-solutions.dk. Primært fordi jeg ikke har lyst til at starte en diskution om det her på Amino, men en del af dem der har booket pladser arbejder selv med SEO på højt plan, så det kan ikke være helt skævt. Desuden har jeg selv set det fungerer :)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikjær kan du dokumentere at det ikke er linkfarms du tilføjer folks links i.

Fordi hvis det er, så risikerer du at stå med en samling vrede kunder.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:05

delinda:

Hej Mikjær kan du dokumentere at det ikke er linkfarms du tilføjer folks links i, ikke at jeg selv er interreseret fordi alt jeg har er en grim blog.

Det kommer i høj grad an på hvordan du definerer en link farm :)  Vi ejer selv de sites der linkes fra, men der er intet, hverken grey- eller black-hat seo indvoldveret, vi følger spillereglerne. Derfor går der også lidt tid før effekten kan føles/måles.

Mht. din "grimme" blog ... så smid mig en mail på mmc@mc-solutions.dk ... så skal jeg gerne hjælpe dig med at gøre noget ved "grimheden" :)

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 17:10

Hej Mikjær det Behøves du ikke, fordi det er faktisk kun for min egen fornøjelses skyld at jeg har den blog.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:14

delinda:

Hej Mikjær det Behøves du ikke, fordi det er faktisk kun for min egen fornøjelses skyld at jeg har den blog.

Well...nu gav jeg mig bare til at læse den og det er faktisk rigtigt spændende (primært fordi jeg selv er overvægtig) , og så ville jeg bare gerne sponsere et design og et domæne :)

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 17:25

Hej Mikjær kan du ikke bare overtage alle de informationer der står på siden, også lave din egen slankeside, jeg har nemlig ikke tid mere, btw den information der står der indtil videre er nok til et vægttab på, 2 kg om ugen hvis man overholder alle rådene.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)