Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle selvstændige IT-teknikere derude.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt ekstra indtægt til den selvstændige IT konsulent.

Jeg har brug for 3 til 5 personer som hver især er selvstændig erhvervsdrivende inde for IT hardware og support, altså en person som har sit eget IT-firma og som har tid til at tage nogle småjobs hist og her, samt mulighed for mere eller mindre faste opgaver.

Der er IKKE tale om en ansættelse, der er heller ikke tale om garanti for arbejde overhovedet. Du binder dig selvfølgelig heller ikke for noget.

Det jeg har brug for er nogle professionelle IT-folk som kan rykke ud når det gælder.

Lønnen vil svinge alt efter typen af arbejdet men vil typisk ligge i området 300-500 kroner pr. time.

Jobbet vil oftest være reparation af pc''er ude hos kunderne som er både private og virksomheder.

Der kan komme enkelte nyinstallationer, både arbejdsstationer og servere.

Du skal kunne arbejde 110% selvstændigt og professionelt.

Du skal kunne rykke ud på hele Sjælland og en sjælden gang imellem i resten af landet.

Du skal have egen bil, værktøj m.m.

Den ideelle kandidat vil have følgende kvalifikationer:
-         Er omkring 30-40 år.
-         Har været selvstændig erhvervsdrivende i en årrække.
-         Har en del tid til overs (læs: har ikke så meget at lave i øjeblikket).
-         Er fleksibel både i forbindelse med arbejdstypen, tiden og stedet.
-         Har egen bil, værktøj og alt det der behøves til at skrue pc''ere, servere m.m.
-         Du bor geografisk i Københavnsområdet.
-         Kan starte så godt som med det samme.

Ovenstående er den ideelle kandidat, hvis du matcher det meste og syntes at det lyder spændende, så send en mail med dine kvalifikationer og lidt om hvad du er for en person.

Jeg mangler folk ASAP så se at få startet dit mailprogram op og send mig en mail.

Hvis du har spørgsmål sender du selvfølgelig også bare en mail.

Jeg kan kontaktes her i gruppen eller på mail: rdf@fries-data.dk

Med venlig hilsen, René de Fries
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 
Så mangler vi kun et par stykker til.
 
Fat tastaturet og send mig en mail, så kan det være at du bliver en af de to sidste vi mangler.
 
PS. Dette er IKKE MLM eller en anden "Get rich quick" - sceeme, så kun seriøse henvendelser, tak.
 
Med venlig hilsen, René de Fries
 
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så der det sidste chance for at komme med på holdet, der er KUN 1 position tilbage.
 
Så grib tastaturet og send en mail til mig med en beskrivelse af dig selv og lidt om hvad du kan. Det kunne jo være at det blev dig som blev den heldige.
 
Med venlig hilsen, René de Fries - fries Data
 
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)