Hej Amino'er Jeg står og vil rigtig gerne i gang med en lille service. Produktet er en ting man skal købe i en 6 pakke (en kasse med 6 af produkterne) denne kasse koster 12,95 det billigste sted. Produktet er noget folk gerne vil have i weekenderne, hvis de får det enkelt vis, men de gider ikke have det liggende. Det er kort om produktet, uden af nævne for meget. Jeg vil gerne have lavet en abonnement service på produktet. Jeg har budget til design, betalingsløsninger og indkøb af produktet. Hvordan klare man den så jeg også har råd til at markedsføre mig? - Jeg skulle gerne tjene over 50 kroner pr bestilling. Jeg har tænkt over følgende forslag: Du modtager produktet hver uge til kun 10 kroner pr produkt. (fragt: 10,50 - 20 kroner) (20,50 - 30 kroner pr udsending) Betal for 3 uger af gangen og få 5% rabat (10+20 * 3 = 90 - 5% = 85,5 DKK) Betal for 6 uger af gangen og få 10% rabat (10+20 * 6 = 180 - 10% = 162 DKK) Betal for 12 uger af gangen og få 15% rabat (10+20 * 12 = 360 - 15% = 306 DKK) Betal for 24 uger af gangen og få 20% rabat (10+20 * 24 = 720 - 20% = 576 DKK) Med den abonnement service vil jeg tjene følgende pr ordre: 1 uge: 8 Jeg vil tjene følgende pr udsending: 1 uge: 8 Jeg synes jeg tjener okay pr udsending, men er ikke helt tilfreds med det jeg tjener pr ordre - Hvis jeg også skal markedsføre mig. Jeg har virkeligt tænkt og tænkt over hvad jeg kan gøre, og vil virkelig gerne have din idé!
|
Kan se jeg har glemt dansk moms i min udregning - Håber ikke det bliver den der slår projektet ihjel!