Så har jeg skudt www.mlmtip.dk af sted !!! Meningen med sitet er at de skal være en resurse til alle der beskæftiger sig med mlm / network marketing. På sitet vil du kunne finde gode råd og tips til at gøre din forretning endnu bedre. Der vil selvfølgelige komme en masse bidrag fra mig, men jeg håber også på at alle jer mlm’er vil bidrage med noget viden og indsigt i branchen. Dem sitet ikke henvender sig til....... er dem som er af den holdning at det hele er fup og fidus her er en lille metafor, på hvilken tone jeg ikke gide at hører på sitet. Hvis du er FCK fan, så smutter du ikke lige over til Brøndbys fanklub i din FCK trøje og råber bøsserøve ;) hvis i forstår hvad jeg mener. Der skal selv følge være plads til at diskutere mlm på godt og ondt, et godt eksempel er Dittes tråd, den har bølget frem og tilbage men samtidig været saglig. Håber at i vil hjælpe mig godt i gang med dette site. Mvh. Kristian Kettner |
Nyt mlm site, for mlm''er
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Filmproduktion Reklamefilm Viral film Web film www.kettner.nu
MLM Tip.Net The best tips / leads on mlm and network marketing on the net, updates every day! Uden at være for provokerende, så er det en klassiker inden for MLM verdenen. Den synes jeg ihvertfald ud skal have ryddet af vejen, så kan du evt. tilføje den når du har en stor database af rigtig gode tips, men med 3 små korte tips, er du nu næppe det bedste tips/leads site på nettet. Derudover vil jeg ønske dig held og lykke med konceptet. |
Tak for de gode ord martin ;) |
Filmproduktion Reklamefilm Viral film Web film www.kettner.nu
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)