Hej Alle Jeg har fået det råd at jeg skal spørge jer alle her inden om hvordan i ville gøre hvis i var i min plads eller hvis i har prøvet det. :)
Jeg har før været selvstændig med en IT virksomhed, desværre gik min partner hen og snød mig og vi gik konkurs. Vi var i starten registeret som I/S men 11/1-2002 blev vi ApS, d. 1/3-2002 gik formaet så konkurs, kun 3 mdr. efter vi blev ApS. Desværre var mange af vores kontrakter med leverandøre af div. ting skrevet i I/S tiden og derfor bundet personligt på os som vi så har fået et ordenligt smæk for.
Jeg vil så høre om der er nogen af jer der har været i samme sted? og hvad i gjorde for at komme vidre i jeres eget navn, jeg har arbejdet i 2 år i en virksomhed som jeg har drevet som min egen men i min kones navn, det går også fint, problemet er bare at hun har et job som gør at hun kan blive fyret hvis de finder udaf hun er selvstændig ved siden af hvad hun jo ikke er fordi det er mig der driver det, og der er et par ansatte som driver værket.
Imidlertidig har jeg så fået en masse nye ideer som skal afprøves, men dette skal foregå i et andet navn, og det skulle jo helst være mit eget.
Hvordan kommer man videre her fra når man har kreditore til og hænge på nakken af en?
-Per |
jeg synes det lyder underligt, at din kone ikke må stå som stråmand for dig med firmaet,
er hun ansat ved en konkurrent