Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Hjælp til unikke gavekorts"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ha lavet nogle gavekorts og det skal være sådan, at man ikke kan kopier dem.

Jeg har fået mulighed for at udstede gavekorts til nogle butikker (på samme måde som gavekortet.dk).
Men hvordan sikre jeg, at folk ikke kopier de gavekorts jeg sender ud? Kan man lave noget specielt i papireret, så man ikke kan kopier det eller indsætte en kode - er åben overfor ideer.

En anden måde kunne være at købe nogle kort ala dankort, hvor man så indlæser et "beløb", men da gavekortet kun gælder til en ting i butikken, fx en bluse, skal det være sådan, at man ikke kan købe bukser med gavekortet.
Man kunne self. printe noget ind i kortet - dette gælder kun ved køb af en bluse - eller noget i den stil.

Kan ovenstående lade sig gøre eller har i helt andre ideer?

Jeg er selv mest til ideen med kortet og så indlæse et beløb på det, men er det nemt nok at lave og er der nogle aminoer, der sælger sådanne løsninger evt med printning på disse kort?

Ser frem til at høre jeres svar

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:10
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:17

Hej kian prøv at aftale med de butikker du handler med at i laver et unikt nummer på hver kort, også laver i en database med de numre, og sørger for at tjecke dem hvergang der kommer nogen ind for at indløse de der gavekort.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:52

Hej Kian,

Hvis du ønsker plastkort i større oplag (1k+), kan det godt betale sig at købe dem i udlandet. Kontakt mig, hvis det har interesse.

Hvis der skal printes individuelle numre eller navn på kortene, skal du selv gøre det via en kortprinter, som du kan købe/låne/leje.

Mvh,
Michael

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:27

Hej Kian.

Hmm... forsøg evt. Emaze - jeg tror efterhånden at de kan lave ALT, så måske har de også en god idé (der er til at betale) for dig.

Konsulent Christian Anders Jørgensen er også aktiv Amino'er; caj@emaze.dk

Smile
Pouline

Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Skrevet kl. 16:28

Mange tak for jeres hjælp jeg kigge straks nærmere på ideerne ;D

Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Skrevet kl. 11:57

Hey Michael,

jeg er meget interesseret i evt. låne/leje en kortprinter samt hvor man kan købe disse plastkort.

Mvh,

Kian

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:59

Hej Kian,

Beklager, hvis jeg fik formuleret mig lidt uheldigt. Jeg kan hjælpe dig med selve kortene (fra Malaysia), men desværre ikke med maskinen.

Send mig gerne en mail, hvis det stadig har interesse. michael@nayacoba.com

Mvh,
Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)