Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website med billede upload og forum

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Pusler med nyt projekt, skal lave en slags community. Et dynamisk website som delvis kører sig selv, dvs. at det er brugerne som skaber indholdet.
Jeg skal bruge en løsning som kan håndtere upload af billeder og tekst, samt indeholde en forum funktion.
Lidt i stil med Amino, bare også med billeder. 

Nogen som kan anbefale noget software, evt. som del af et CMS modul  ? 

Mvh

Christian Hoffmeyer 
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:34
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:19
Det er nok værd at understrege at en række af de gratis eller helt billige systemer på det seneste har lidt under alvorlige sikkerhedsproblemer og angreb udefra. Så se dig godt for søg efter referencer og kritik inden du beslutter dig.
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:26
Tak for jeres input !

Gratis systemer har mindst 1 fordel, men jeg vil hellere betale lidt for noget som er i orden, det er et ambitiøst projekt som gerne skulle ligge over hobby stadiet, med potentiale til mere.
Mvh

Chr. Hoffmeyer
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 15:30
Ja ... klart, jeg ville også til hver en tid vælge et system der var sikkert, jeg var ikke klar over sikkerhedsproblemet med phpbb, det er da noget jeg vil se nærmere på, men når det er sagt vil jeg så også sige jeg syntes interface, brugervenlighed er meget bedre i phpbb end i f.eks. idealbb som det her.

Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:35
Alle de store og seriøse forum''s jeg kender, bruger vBulletin. Har lige prøvet, at oprette en prøve bruger, og det ser ud til, at have mange god funktioner som er nemme at slå til.

Dog koster det så penge, men det er nok værd at investere i hvis man vil have noget prof. op at kører. Dog kender jeg også mange som bruger netop phpBB, og det skulle efter sigende være rigtig godt.

Man kan vel sige, at det man betaler for vel er sikkerhed. Selvom jeg dog har prøvet at se begge hacket. Men alt kan jo hackes, så det er et spørgsmål om hvor nemt/svært det er.

Held & lykke med projektet
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  PACK2 Skrevet kl. 09:59

Til Entrepanuer

Ved du om man køre med Adsence på  phpBB ?

Chr.
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 10:15

Det kan man:

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 13:11

www.onapp.com

Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:34

Prøver at tjekke det ud, i denne omgang er jeg interesseret i en løsning uden de store omkostninger, det er til en test.

Skal finde ud af hvilket system som er lettest at stille op, jeg er absolut ikke den store prgrammør, men et site som Amino ser ikke kompliceret ud. Jeg skal ikke til at skrive HTML og lign.
Nu ved jeg jo ikke om Thorborg er den store programmør, men tror det ikke ;-)

Chr.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)