Hej
Nu er der en meget stor sympati for Martin Thorborg på Amino og det har jeg forståelse for, men måske skal man som IT-iværksætter være lidt varsom med at forsvare slowfighter alene af den grund, simplethen fordi at selv en it-spasser som mig, har konstateret noget af det samme som Serverservice.
Tror du vurkelig selv på at der er nogen der forsvarer SlowPCFighter af den grund? I såfald tillægger du ikke andre megen selvstændig tankevirke.
Lad mig nøjes med at skrive at det samme gør sig gældende for stort set alle tilsvarende programmer jeg har prøvet i min tid, - jeg er et oplagt kundeemne for den slags fordi min computer er et formidlingsværktøj for mig, - no more no less.
Af den grund, nøjes jeg med at konstatere at slowfighter for mig nu er i skraldespanden, og havde jeg troet at Martin Thorborg havde dette som sit hjertebarn, og havde jeg tilbedt Martin som hans fan ville jeg have følt mig skuffet og kunne måske have svunget mig op til et indlæg om det.
Hvorfor ikke være konstruktiv istedet, og tilskrive kundeservice og sige du ikke mener varen lever op til din forventninger og dermed komme med input som har en værdi? Der er ingen værdi i for hverken dig eller sælger, at du "smider" der ud.
Jeg gentager så lige mine testresultater som taler for sig selv. (Og jeg bliver ved med at poste testen så længe der er indlæg der hævder varen ikke virker, da der ikke er grund til den slags, for mig at se, nonsens)
Min PC har ikke været genstartet (undtaget for programopdateringer) eller renset i 3 måneder eller mere. Jeg ville derfor efterprøve tingene med opstartshastigheden.
Opstartstid før eksekvering af CCleaner 4 min. 33 sek.
Kørsel af CCleaner slettede 719,5 Mb data.
Opstart efter eksekvering af CCleaner 4 min. 8 sek.
Herefter installation af SlowPCFighter.
Fejl konstaterede 7.836
Genstart efter brug af SlowPCFighter 2 min. 27 sek.
Der er ikke testet for hvornår windows går igang, for det der tæller er, hvornår kan man arbejde med PC´en.
Det kan derfor konstateres at ved anvendelse af SlowPCFighter, så fik man en reduktion mellem 40-50% i forhold til både før og efter brug af CCleaner.
Konklusion: CCleaner kan ikke stå alene som værktøj der modsvarer SlowPCFighter da CCleaner kun gav en forbedring i opstartstiden på 25 sekunder, hvorimod SlowPCFighter reducerede dette yderligere med ikke mindre end 141 sekunder.
Tallene taler således for sig selv: Køb SlowPCFighter.
Og når MT så samtidig viser de testresultater der er lavet af uafhængige, så kan man ikke andet end forledes til at tro at det efterhånden mere er usagligheden end fagligheden der styrer denne tråd.