Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 15 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

1. Du sammenligner programet med spyware og andre programmer som stjæler penge fra folk
2. Du siger du har erfaringer med programmet, men du har ikke rigtigt testet det, dog anbefaler du alle at afinstalere det med det same?!
3.  Jeg forholder mig til hvad du skriver, så tag det seriøst :)
4. Vi ved godt du er blevet chikaneret men lad det nu ligge og smid det videre til politiet, we get it.

det blev den korte version, da mit Firefox valgte at komme med fejl meddelser 2 gange, det er nok Martins Spyware?! :)

1. Nej jeg sammenligner de salgs metoder med skræmme kampagne som er det samme der anvendes af spyware der forsøger at lokke penge fra folk.
2. Jo og som sagt har jeg testet webversionen på en nyinstallaret pc hvor Ccleaner registry renser finder 2 fejl der rettes og derefter Slow pc fighter der finder mere end 200

3. Du fortolker og omformulerer hvad jeg skriver - og det er IKKE seriøs debat - er du i tvivl kan du bruge citer knappen , så vil jeg gerne uddybe hvad jeg mener.

4. Nogle der kender en herinde som er i USA for tiden så sig endelig til ?

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:20

serverservice, det du lover kan du ligeså lidt holde som det Martin lover - og det ved du godt. Du kan IKKE garantere at et website kommer op i toppen af Google. Det er et faktum, og hvis du ikke vil erkende det, så er du satme for langt ude.

Så hvis du mener Martin er en bedrager fordi han smører lidt tykt på i markedsføringen af PCFighter, ja så er du det også selv.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For en god ordens skyld, så er vi lige blevet testet i et af Hollands største PC-Magasiner:

Vi fik:

Installation: 9 (out of 10)
Easy to use: 9 (out of 10)
Technical: 8 (out of 10)
Load for operating system: 8 (out of 10)

I kan se testen her: http://computertaal.info/2009/12/30/slow-pc-fighter-geen-woorden-maar-daden

Testeren:  "In his conclusion he states that he was sceptical about the product before testing but that he has to admit that SLOW PC-fighter is a strong product, especially for people who often install and uninstall programs on their PC’s. Danny Zeegers, who did the review, works as CTO in a large IT company, so he is quite an expert." 

Så det er da rart at en af de såkaldte eksperter kan lide os ;-)

Dbh Martin 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 13:36

Hej

Nu er der en meget stor sympati for Martin Thorborg på Amino og det har jeg forståelse for, men måske skal man som IT-iværksætter være lidt varsom med at forsvare slowfighter alene af den grund, simplethen fordi at selv en it-spasser som mig, har konstateret noget af det samme som Serverservice. 

Lad mig nøjes med at skrive at det samme gør sig gældende for stort set alle tilsvarende programmer jeg har prøvet i min tid, - jeg er et oplagt kundeemne for den slags fordi min computer er et formidlingsværktøj for mig, - no more no less.

Af den grund, nøjes jeg med at konstatere at slowfighter for mig nu er i skraldespanden, og havde jeg troet at Martin Thorborg havde dette som sit hjertebarn, og havde jeg tilbedt Martin som hans fan ville jeg have følt mig skuffet og kunne måske have svunget mig op til et indlæg om det.

Det er bare svært at blive ved med at være skuffet over at der ikke er rom i romkuglerne fra Netto, ligesom der heller ikke var rom i romkuglerne fra Brugsen, Kvickly, Aldi og hvad de nu hedder.  

Derfor er jeg lidt nysgerrig for at få at vide, hvorfor Serverservice er så passioneret omkring netop slowfighter?

Michael 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:43

Har ikke lige læst hele denne meningsløst lange tråd Indifferent , og bruger ikke selv produktet.

Min PC er lynhurtig ( som mig ) Stick out tongue

Men fedt for dig Martin at få en så god anmeldelse - det er altid lækkert Yes

Godt Nytår til alle.

Mvh

Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:49

Dyrebilen.dk:

Af den grund, nøjes jeg med at konstatere at slowfighter for mig nu er i skraldespanden, og havde jeg troet at Martin Thorborg havde dette som sit hjertebarn, og havde jeg tilbedt Martin som hans fan ville jeg have følt mig skuffet og kunne måske have svunget mig op til et indlæg om det.

Hej Michael

Nu var du en af vores første kunder.
Har du prøvet den nyeste version som du jo gratis kan opgradere til?
Jeg tror du vil få et godt resultat.

Dbh Martin 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:50

serverservice:

Fashion-Seller:

serverservice:

Så for mit vedkommende er det ikke nogen hjælp når folk har det installeret og som jeg skrev stoler jeg ikke på det.

Det er fint nok at I har solgt en masse og men syns lige du skulle høre det fra en anden synsvinkel også.

Nu er det sådan at vi oplever temmelig mange mærkelige programmer som brugere installerer i håb om at kunne afhjælpe et problem - så f.x pcrengøringsmaskine og MSantivirus2009/2008 - de fleste er enten spyware eller kun lavet for at lokke folk til at købe. Så derfor er der en naturlig skepsis overfor nye programmer som ikke har den store effekt men hvor der anvendes en masse manipulerende for at sælge.

Men jeg har lovet dig at teste det program og så er der ikke mere i det herfra.
Du får svar når jeg har testet det på en ren pc m.m.

Du stoler ik på et program, som du aldrig har prøvet... Der blev jeg lige til et stort spørgsmålstegn!

Hvordan kan man overhovedet komme med sådan en udtalelse?

Du behøver ikke at forsøge at manipulere med hvad jeg skriver.

Jo selvfølgelig har keg prøvet webversionen af Slow pc fighter - ellers kunne jeg da ikke finde på at udtale mig

ØHHH!!! Jeg har på intet tidspunkt manipuleret noget, og prøv forøvrigt at læse din egen tekst i dette indlæg. Der står følgenden CITAT:

Dvs før du testede det, der skrev du de negative kommentarer, og det må jeg så ik kommentere på uden, at du føler dig personligt angrebet og manipuleret? OMG!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:01

Dyrebilen.dk:

Hej

Nu er der en meget stor sympati for Martin Thorborg på Amino og det har jeg forståelse for, men måske skal man som IT-iværksætter være lidt varsom med at forsvare slowfighter alene af den grund, simplethen fordi at selv en it-spasser som mig, har konstateret noget af det samme som Serverservice. 

Tror du vurkelig selv på at der er nogen der forsvarer SlowPCFighter af den grund? I såfald tillægger du ikke andre megen selvstændig tankevirke.

Lad mig nøjes med at skrive at det samme gør sig gældende for stort set alle tilsvarende programmer jeg har prøvet i min tid, - jeg er et oplagt kundeemne for den slags fordi min computer er et formidlingsværktøj for mig, - no more no less.

Hvorfor ikke være konstruktiv istedet, og tilskrive kundeservice og sige du ikke mener varen lever op til din forventninger og dermed komme med input som har en værdi? Der er ingen værdi i for hverken dig eller sælger, at du "smider" der ud.

Jeg gentager så lige mine testresultater som taler for sig selv. (Og jeg bliver ved med at poste testen så længe der er indlæg der hævder varen ikke virker, da der ikke er grund til den slags, for mig at se, nonsens)

Min PC har ikke været genstartet (undtaget for programopdateringer) eller renset i 3 måneder eller mere. Jeg ville derfor efterprøve tingene med opstartshastigheden.

Opstartstid før eksekvering af CCleaner 4 min. 33 sek.

Kørsel af CCleaner slettede 719,5 Mb data.

Opstart efter eksekvering af CCleaner 4 min. 8 sek.

Herefter installation af SlowPCFighter.

Fejl konstaterede 7.836

Genstart efter brug af SlowPCFighter 2 min. 27 sek.

Der er ikke testet for hvornår windows går igang, for det der tæller er, hvornår kan man arbejde med PC´en.

Det kan derfor konstateres at ved anvendelse af SlowPCFighter, så fik man en reduktion mellem 40-50% i forhold til både før og efter brug af CCleaner.

Konklusion: CCleaner kan ikke stå alene som værktøj der modsvarer SlowPCFighter da CCleaner kun gav en forbedring i opstartstiden på 25 sekunder, hvorimod SlowPCFighter reducerede dette yderligere med ikke mindre end 141 sekunder.

Tallene taler således for sig selv: Køb SlowPCFighter.

Og når MT så samtidig viser de testresultater der er lavet af uafhængige, så kan man ikke andet end forledes til at tro at det efterhånden mere er usagligheden end fagligheden der styrer denne tråd.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:23

Fashion-Seller:

Dvs før du testede det, der skrev du de negative kommentarer, og det må jeg så ik kommentere på uden, at du føler dig personligt angrebet og manipuleret? OMG!

Hvorfor egentlig blive ved med at føde på denne tråd? Uanset hvad så vil et testresultat fra ServerService ikke kunne tages seriøst. Med en juleferie tilbragt på diverse debatfora, vil det unægteligt være et prestigetab for ServerService uden lige at komme til et andet resultat end det ServerService selv har messet for. den troværdighed er væk.

Det er vel 20 år siden Colgates var i en mediestorm. Den døde efter få dage fordi Colgate konsekvent nægtede at udtale sig. Der var til sidt ikke noget nyt at skrive om. Det samme vil gøre sig gældende her.

Henrik

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:06

Lagerslag123 - JEN:

Hvorfor ikke være konstruktiv istedet, og tilskrive kundeservice og sige du ikke mener varen lever op til din forventninger og dermed komme med input som har en værdi? Der er ingen værdi i for hverken dig eller sælger, at du "smider" der ud.

Det har jeg skam gjort, og endda tidligt i denne tråd Wink

Jeg fik aldrig svar fra kundeservice, men nu havde jeg jo også skrevet her, så den mgl. konstruktivitet som du mener jeg har udvist er så dit bidrag til den usaglighed du så flot beskylder andre for.

Jeg lytter til Henrik Krogh, - nu har jeg skrevet hvad jeg ville, og om lidt bliver der stille....

Godt Nytår

Side 15 ud af 16 (155 indlæg)