Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 3 ud af 16 (155 indlæg)
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

NielsC:

Martin Thorborg:

 

Har man en nyere vedligeholdt computer, så skal man ikke bruge vores program, det var det jeg skrev i starten. Har man en helt ren lejlighed, så vil det jo også være dumt at sætte ISS igang, det vil være dyrt og dumt. Men har man en lidt ældre computer, som man ikke har ryddet op i længe, så kan det fint betale sig.
Vi tester alt internt og det er det, så vi bruger ikke folk ude fra, men tak for tilbuddet.

Dbh Martin

Hey Martin,

Altid interessant hvad du finder på. Dog er jeg sgu' halvskuffet denne her gang. En registry-cleaner!? Drop det. Der findes 1.700 af den slags og den ultimativt bedste at bruge er CC-cleaner så hvis du ikke kan gøre det bedre end dem, så hold nallerne fra det. Dit bedste råd (og mit) ville være at bruge dem, men fair nok, du har nok postet noget mønt efter nogle udviklere. Er det bedre end CC-cleaner? Det er mit spørgsmål.

Når du nu skriver som ovenstående, så er det også helt okay. Hvad er en gammel computer? I mine øjne er det en normalt "outdatet" computer, og det er der sikkert en hulens masse folk som sidder og bruger, men mit råd til dem er at:

Undersøg om din computer kan få puttet flere RAM i sig; de koster ikke ret meget, og giver virkelig "fart" i gamle computere (billig opdatering som får computeren til at holde ½-1 år ekstra). Backup sine dokumenter og iøvrigt have al software klar (Windows, Office osv.)  som blev installeret og som man siden hen har installeret (lav et worddokument med hyperlinks til hvor du downloader) på sin computer. Når det er klaret (sæt gerne et par timer af), så er det igang med en formattering af harddisken (dobbelt-tjek lige at du har fået alt med i din backup, billeder, vigtige dokumenter, netbank-nøgle osv. osv. osv.), og reinstallering af HDD. Hvis man ikke er superskarp udi formattering osv. så drop den part og gå ned i din PC-biks og bed dem om det. Det skal ikke koste dig mere end 2-300 kr. og det gør de på 15 min. alt efter HVOR gammel din computer er! hehe. Jeg vil dog tro at de fleste kan alliere sig med sønnike, eller onkel Jørgen. Installation af Windows og Office kan ALLE finde ud af, ellers igen allier dig med en der har bare en smule forstand på det, hvilket hele den nye generation har :-)

Tip: Backup kan nu laves på diverse internetsider gratis hvis man er TDC-kunde, der har man 1GB og kan købe 10GB for 10 kr. om måneden (godt givet ud da det rækker til alle dokumenter og de fleste billeder).

Hvad får jeg ud af det. Alt det gøgl som computeren har samlet i sig i 5 år bliver nu slettet. Windows har oplagret en masse som du ikke har brug for længere men trækker alligevel både RAM og effekt ud af computeren. Men generelt vil du sidde med en ligeså hurtig (eller hurtigere hvis du har investeret et par hundrede på RAM) computer som da du købte den.

Er det besværligt? Ja, men derfor skal man alliere sig med en der kan finde ud af det. Hvis vi regner ud at du kommer til at bruge 4 timer på det ialt, så vil den tid over en uges tid allerede være tjent op, og din effektivitet vil være langt større foran skærmen :-)

 

Nu ville jeg ikke smadre din tråd Martin, jeg synes bare der er 100 andre ting som burde være mere interessant medmindre du virkelig sidder med det bedste af det bedste, jeg kan bare ikke se det af det jeg har kørt... Jeg blev faktisk lidt skuffet. Derfor kommer mit råd med i din tråd :-)



I den perfekt verden har du ret, men her i virkeligheden hvor jeg sidder, så har du ikke.
Hvis alle folk så på deres PC, som selve formålet med livet, så ville alle rende rundt og købe mere ram og optimere deres registry selv og meget andet.
Virkeligheden er, at folk brugere deres PC i mange år og de har ikke en skid interesse i den. Køber de vores program, så får de uden tvivl en hurtigere maskine og det har stor værdi for den person.

Der vil altid være gratis software på markedet, men får man support på det? Nej det gør man ikke og det giver vi pr. tlf. på 12 sprog i 3 tidszoner.
Dertil kan vi klare 64 bit maskiner og det er der ikke mange konkurrenter der kan.
Jeg kan glæde dig med at vi allerede omsætter for 15.000 kr. om dagen og har rundet kunder nummer 1.500 på under en måned, så det virker for mig og for vores kunder.
Men tak for dit input, det skal jeg tænke på når jeg køber min 911'er i løbet af ugen :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Gmail martin er så mig, der lige skulle teste noget på Amino og glemte at logge ind som mig igen :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

gmailmartin:
Der vil altid være gratis software på markedet, men får man support på det? Nej det gør man ikke og det giver vi pr. tlf. på 12 sprog i 3 tidszoner.

Nu er jeres målgruppe nok heller ikke nørder der selv kan finde ud af at 'clean' og optimere deres PC - og derved rammer i en god målgruppe for disse personer der har brug for support :-)

Samtidig ved jeg at der også findes masser af useriøse værktøjer til dette (dermed ikke sagt at der ikke er andre gode), men når man i forvejen har et god brand, kan det jo aldrig gå helt galt.

Held og lykke med det!

All the best

Kasper Andreassen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper-A:

gmailmartin:
Der vil altid være gratis software på markedet, men får man support på det? Nej det gør man ikke og det giver vi pr. tlf. på 12 sprog i 3 tidszoner.

Nu er jeres målgruppe nok heller ikke nørder der selv kan finde ud af at 'clean' og optimere deres PC - og derved rammer i en god målgruppe for disse personer der har brug for support :-)

Samtidig ved jeg at der også findes masser af useriøse værktøjer til dette (dermed ikke sagt at der ikke er andre gode), men når man i forvejen har et god brand, kan det jo aldrig gå helt galt.

Held og lykke med det!

All the best

Kasper Andreassen

Lige præcis, det er et fint billigt værktøj til dem der ikke interesserer sig for sin PC som andet end et redskab til at nå nogle mål og ikke føler den er selve meningen med livet.
Vi solgte forøvrigt for 52.468 kr. SLOW-PCfighter i dag og Porschen er bestilt :-)

Dbh Martin

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

efter at have downloaded dit program, kommer der en anmodning om isættelse af en cd men et program der hedder Tray App ret irreterende hvordan fjernes dette.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hup:

efter at have downloaded dit program, kommer der en anmodning om isættelse af en cd men et program der hedder Tray App ret irreterende hvordan fjernes dette.



Hej hup

Den fejl har jeg ikke hørt om, det lyder ikke som noget vores program kan lave.
Men jeg hører lige udviklerne og vender tilbage.

Dbh Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøvet  det med jeg havde kun 192 fejl  så min computer må fungere ok Big Smile

venig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Kasper-A:

gmailmartin:
Der vil altid være gratis software på markedet, men får man support på det? Nej det gør man ikke og det giver vi pr. tlf. på 12 sprog i 3 tidszoner.

Nu er jeres målgruppe nok heller ikke nørder der selv kan finde ud af at 'clean' og optimere deres PC - og derved rammer i en god målgruppe for disse personer der har brug for support :-)

Samtidig ved jeg at der også findes masser af useriøse værktøjer til dette (dermed ikke sagt at der ikke er andre gode), men når man i forvejen har et god brand, kan det jo aldrig gå helt galt.

Held og lykke med det!

All the best

Kasper Andreassen

 

Lige præcis, det er et fint billigt værktøj til dem der ikke interesserer sig for sin PC som andet end et redskab til at nå nogle mål og ikke føler den er selve meningen med livet.
Vi solgte forøvrigt for 52.468 kr. SLOW-PCfighter i dag og Porschen er bestilt :-)

Dbh Martin

 

Nice det beviser vel bare at der er plads til endnu en spiller på markedet! og at når folk har købt et produkt, såsom Spamfighter, så er der også nemmere at få til at købe mere hos samme leverandør.

Mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tillykke med successen og den nye vogn.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Jeg har også lige set på programmet og testet det i forskellige version af Windows i en virtuel maskine.  Dette er vel en BETA udgave?

Programmet retter de fleste basale reg fejl. Normalt vil jeg dog anbefale en ny windows installation! Evt. brug et program til at lave et image af din computer når du har en Jomfru installation. Så køre din PC altid perfekt!

Men jeg må sige et yderst godt produkt til en yderst fair pris! Den får 3½ ud af 5 stjerner hos mig Yes

Alt hvad jeg laver er altid i beta, alting kan altid blive bedre og jeg tror det er vigtigt at arbejde med sine produkter hele tiden. Men det er også vigtigt at få dem på gaden så man kan tjene penge på dem. Dertil får man meget feedback fra kunder, så man igen kan lave produktet meget bedre og det er så godt som umuligt at lave et fejlfrit produkt med en håndfuld betatestere, der skal rigtigt mange brugere til. Slutteligt så giver en "brændende platform" udviklerne en god motivation til at gøre det endnu bedre, når kunderne skriger af arrigskab, så sker der som regel noget. Hvis ikke, så skal man bare sætte udviklerne til at svar support :-)))

Dbh Martin

Side 3 ud af 16 (155 indlæg)