Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 16 ud af 16 (155 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Lagerslag123 - JEN:

Hvorfor ikke være konstruktiv istedet, og tilskrive kundeservice og sige du ikke mener varen lever op til din forventninger og dermed komme med input som har en værdi? Der er ingen værdi i for hverken dig eller sælger, at du "smider" der ud.

 

Det har jeg skam gjort, og endda tidligt i denne tråd Wink

Jeg fik aldrig svar fra kundeservice, men nu havde jeg jo også skrevet her, så den mgl. konstruktivitet som du mener jeg har udvist er så dit bidrag til den usaglighed du så flot beskylder andre for.

Jeg lytter til Henrik Krogh, - nu har jeg skrevet hvad jeg ville, og om lidt bliver der stille....

Godt Nytår

Ok så skal jeg prøve at skrive det på dansk.

1. Saglighed - kom med resultater der underbygger påstanden.

2. Usaglighed - Postulater (det vil sige udokumenterede påstande)

3. Faglighed - Vær vidende om hvad du skriver om og begrund det så det er teknisk underbygget.

Ad. 1. - Man forholder sig til det der er kernen, d.v.s. hjælper SlowPCFighter eller hjælper det ikke.

Ad. 2. - Man skriver noget bare for at skrive noget og ønsker ikke at underbygge de påstande man kommer med.

Ad. 3. - Taler for sig selv.

Og det usaglige i dit indlæg er:

Lad mig nøjes med at skrive at det samme gør sig gældende for stort set alle tilsvarende programmer jeg har prøvet i min tid, - jeg er et oplagt kundeemne for den slags fordi min computer er et formidlingsværktøj for mig, - no more no less.

Af den grund, nøjes jeg med at konstatere at slowfighter for mig nu er i skraldespanden, og havde jeg troet at Martin Thorborg havde dette som sit hjertebarn, og havde jeg tilbedt Martin som hans fan ville jeg have følt mig skuffet og kunne måske have svunget mig op til et indlæg om det.

Det er bare svært at blive ved med at være skuffet over at der ikke er rom i romkuglerne fra Netto....

For det første der latterliggør du andre og for det andet skriver du at du smider et program væk fordi din computer er et formidlingsværktøj. Og du slutter af med en analogi der inddirekte siger varen ikke virker, og det er jo decideret forkert.

Du er hjertens velkommen til at have din mening om mig, jeg forholder mig alene til det skrevne ord.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i ikke andet at give jer til? Måske i skulle igang med at lave nogle penge Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Har i ikke andet at give jer til? Måske i skulle igang med at lave nogle penge Big Smile

Jo, men venter lige til senere, så er der flere tomme flasker på gaden Cool

Godt Nytår.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke stillet nogen garanti .

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor debatten pludselig skal handle om mig ?

Hvor er det jeg har anklaget Martin for at være bedrager ?

 

Det er jo totalt usagligt det du kommer med - har du købt aktier i Slov pc fighter ?

 

Nå men godt nytår alligevel ...

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serverservice:

Jeg har heller ikke stillet nogen garanti .

Nå men godt nytår alligevel ...



Du har stillet den samme "type" garanti som mig.
Men jeg er glad for at du er ved at forstå min pointe, så er vi da kommet så vidt ;-)
Godt nytår trods alt.

Dbh Martin 

 

Side 16 ud af 16 (155 indlæg)