Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken dag skal min shop åbne...?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvilken dag er bedst og åbne en ny shop på - er der nogen der har erfaringer med om det skal være en mandag eller fredag - hvad er mest optimalt i jeres øjne?

Bendtsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44

jeg ville åbene den dag den er færdig , tror ikke der er den store forskel om det er en mandag eller fredag.

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 09:53

Jeg ville også helt klart vælge den dag den er færdig. Du kan jo lige så godt begynde at tjene penge når du er klar til det. :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En typisk hel ny webshop på et nyt domæne vil hverken få ordre eller besøg fra andre end din mor og far de første par dage, så jeg er helt enig. Hvilken dag du går i luften betyder intet.

Når det så er sagt så er det altid en dum ide at gå i luften med et site op til en weekend, hvis du i tilfælde af problemer er afhængig af support ude fra, og denne support ikke er tilgængelig i weekenden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Jeg heller ikke det betyder så meget hvornår din shop åbner, da du bare skal i luften og have gang i salget.

Snakker man en fysisk butik, åbner man som regelt altid lige omkring lønningsdag (sidst på måneden) da folk er villige til at smide en masse penge.

Eller i andledning af et "happening" el. "event" (open by night ex.) 

Men da dette er en webshop, vil jeg bare sige send den i luften så snart du er klar, skab en omsætning

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)