Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskrift - inspiration søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i eftermiddag aflevere en annone til et trykt medie, som udsendes til personale- og HR-chefer i hele Danmark. Annoncen skal gøre opmærksom på Regnskabsskolens Diplomkursus for bogholdere.

Jeg har lavet hele annoncen, men er gået i stå med overskriften.

Annoncen ligger her (åbner som pdf i nyt vindue) - alle forslag til en god overskift vil være velkomne. Håber på hurtigt hjælp.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:21

Hej Anette.

Jeg er imponeret - hold da op en flot annonce Yes

Jeg må indrømme at det med overskriften ikke er spor let, og nu er jeg også gået i stå...

Jeg vil dog lige kommenterer følgende petitesser jeg faldt over ved gennemlæsningen:

- I teksten skriver du resurser, i citatet nederst staves det ressource - det ville være pænt med den samme stavemåde.

- Til højre under "Outplacement" mangler der et 'r' i supplerer.

- I samme del vil jeg foreslå at starte med "Tilbydes diplomkurset..."  i stedet for "Tilbyder I Diplomkurset..." - jeg synes det store I forstyrrer øjet, da efterfølgende ord også starter med stort - bare et forslag :-)

Håber annoncen gi'r god respons.

Mvh Mira

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:28

Tak til Mira, både for de pæne ord og for rettelserne. Normalt skriver jeg ressource, men jeg tænkte, at jeg måtte hellere blive lidt mere moderne og bruge den nye stavemåde - og selvfølgelig skal det være konsekvent. Jeg retter med det samme.

Håber stadig på, at der kommer et rigtig godt overskriftsforslag frem.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:36
  • Stå stærkt efter krisen - efteruddan dine bogholdere nu!
  • Efteruddannelse har aldrig været vigtigere
  • Du har verdens bedste bogholdere - gør dem endnu bedre
  • Bogholdere har også brug for efteruddannelse

Bare lige nogle løse tanker :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:42

Jeg kan godt lide dine forslag, Michael. "Verdens bedste bogholdere" er da et udtryk, der vil noget. Kunne man vende det til et spørgsmål: Har I verdens bedste bogholdere?

?
/Anette

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:59

Anette Sand/Regnskabsskolen:
Kunne man vende det til et spørgsmål: Har I verdens bedste bogholdere?

I forhold til indholdet tror jeg snildt du vil kunne forsvare den overskrift, så det kunne du nok godt. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så den sætning "har du verdens/danmarks/etc bedste et-eller-andet" er i min optik efterhånden så gennemtrasket, så det har måske ikke rigtig den effekt du ønsker.

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:00

Hej Anette,

lige først en grafisk kommentar - din tekst hænger helt ude i kanten af dokumentet - du bør have en margen, så ser det pænere ud. Mht. overskriften så en lille hurtig brainstorming..hmmm...

Den nyeste viden til dine bogholdere
Har dine regnskabsfolk den nyeste viden?
Styrk dine bogholdere! Stærk efteruddannelse underbygger deres viden!

Bare sån lidt hurtigt ikk :)

held og lykke med det
jesper

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:34

Hej Annette!

Jeg arbejder for en virksomhed med økonomistyring dvs. at jeg faktisk arbejder med hele paletten fra bogføring over debitor og kreditor styring til løn regnskaberne efter en såkaldt ”BOGHOLDER  med stort B.

Den gamle skole hvor det drejer sig om datafangst og føring af disse uden tanke for hvorledes styringen og beslutningsgrundlaget har betydning for ledelsen. Virksomheden havde en ekstern deltids bogholder.

Den egentlige økonomistyringsopgave som jo egentlig ligger i at føre bøger var meget beskeden.

Forstået således at ledelsen manglede overblik.

Jeg har slået dette op i Wikipedia

En bogholder står for at opsamle data - bogføre - til udarbejdelse af regnskaber. Tidligere førtes regnskabet i bøger - heraf titlen - nu sker det altovervejende under anvendelse af edb. Selve arbejdet med bogføringen kombineres ofte med forberedelse af bogføringsmaterialet som fx beregning af løn og skat og rente- og rabatberegninger.

Jeg HD-Informatik og Økonomistyring fra HHK. Og fra regnskabsinstituttet hvor men ønskede at få uddannet folk med mere end bogfører og revision ect.

Udannelsen skulle se økonomistyringen i virksomhedsperspektiv spændende vinkel.

Derfor syntes jeg at du kunne overveje at ”lege” med dette i overskriften.

Eks.:

Har du en bogholder der er mere og andet end bogføring ?

Har du en økonomifunktion der frembringer det rette beslutningsgrundlag ?

Har du en økonomistyringsfunktion der har styr på bogføringens data?  

Økonomistyringen er nutidens vigtigste opgave i kapitalknappe tider – lær hvordan!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:31

Bedre Bundlinje Kursus

Forøg virksomhedens indtjening når dine medarbejdere har lært hvordan de gennemskuer indviklede regnskabsregler og udnytter deres nyeste viden på vores Diplomkursus

Venlig hilsen,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:36

1000 tak allesammen. Desværre kom både Christians og Johns indlæg efter jeg havde sendt afsted - næste gang skal jeg forsøge at være ude i lidt bedre tid. Jeg gemmer tråden - det er tydeligt, at jeg kan lære noget af jer med hensyn til at få formuleret præcise budskaber i korte sætninger.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)