Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.tyrkietconsult.dk - rådgivningsfirma for det danske firmaer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

www.tyrkietconsult.dk er mit nyeste skud på stammen. Det er et rådgivningsburea for danske firmaer, der vil ind på tyrkiske marked eller handle med Tyrkiet. For god ordens skyld skal jeg nævne at jeg har tyrkisk baggrund og har mange års erfaring med handel mellem Tyrkiet og Danmark.

Vil I være søde at kigge hjemmesiden igennem og komme med evt. rettelser og gode råd? Eller lad mig høre hvad I synes om konceptet?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:48
Hej hej.

Sådan lige umiddelbart så virker "Eksport og Rådgivning" og "kontakt os" ikke.

Og på startsiden virker menuen ikke. Linket er blot #
Fandt dog ud af, at hvis man trykker på Profil så kommer man til en side hvor linkene virker...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:31
Hej

Som underviser i eksport og markedsføring vil jeg lige påpege et par ting.

Lad være med at have din profil som startside. Få nogle billeder på din startsider af tyrkiet som økonomi, fx. en audorien motor, et butikscenter og hospital. Alt sammen noget der skal vise at Tyrkiet har know-how og penge og ikke kun et tæppehandler land.

Under profil:

Hvem er du ? hvilken kompetancer har du? er det kun di? eller har du medarbejdere. Lav en portefølje henvisning.

Under services:

Start med store liste fx, ydelser, rådgivning, markedsanalyse og skriv lidt mere uddybende til hver punkt længere nede på siden.

Hvilket så bare gør næste punkt, lidt overflødig. Din eksport og rådgivning ER din service.

Det må ikke hedde BESTIL et fordrag i bjælken. Det skal bare hedde et fordrag. Og så nederst på denne side, kan man så bestille.

Under fordrag, skriver du ganske vist at du vil/kan tilpasse fordraget. Kom med FORSLAG !!! fx. 1½ time om kultur, 1½ time om deres økonomiske udvikling og relationer, og evt. henvende dig til nofen som mig (underviser på HHX) og have et skolefordrag.

Dit lande portræt.: Dit grå felt er got, og burde efter min mening fjernes fra et gråfelt. Det vil være godt som del 1 Husk at du vil henvende dig til erhvervsfolk. Neden under kan lave en lille menu. Fx. grundlæggende økonomiske tal, (BNP, eksport faktren, erhvervsfordelingen), byerne, politik, samfundsforhold og endelig religion. Du bruger en del krudt på at fortælle om det, hvilket også er ok, hvis kunden vil vide det.

Ellers held og lykke og ja, Tyrkiet er et overset marked.

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 00:23
Hej med jer,
tak for jeres saglige kritik. Selve hjemmesiden er langt fra færdig, så derfor er jeres kritik utrolig vigtig. Alle tilføjelser vil tages til overvejelse og rettet. Skal lige se filerne igennem, hjemmesiden virker slet ikke som den skal.

Hvad synes i ellers om konceptet, ideen: Er den holdbar?

Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:01
Hej

ja, det gør den. Men have noget klart, så du ikke skal lave det hele, når du får kunder. Fx fordrag, begynd at lave stikord, med mere, når du har tid.

Et lille fif. Husk at efterlade ''noget'' når du giver fordrag OG når et firma beder om hjælp, giv dem noget de kan bruge. Fx. en A4 side med de 10 vigtigste kultur emner.

En sidste lille ting. Du har en blank ''menu'' søjle i højre side af skærm billedet. Er det bevidst eller en tilfældighed ?

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 14:26
Hej KB, Nicolai og jer  andre,
Nu har jeg rettet linkene på min hjemmeside. Mangler dog stadig at tilføje KB''s rettelser, de kommer. Men kan i komme med jeres umiddelbare argumenter? Mangler stadig nogle af jeres rettelser, men savner at høre hvad i synes om ideen?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)