goddag, jeg er en ung mand med en idé og jeg vil høre om det er jer der kan hjælpe med at realisere den eller om i kan henvise mig til nogen der kan.
jeg er somsagt blot en mand med en idé men håber i kan bære over med diverse fejlformuleringer og tastefejl :)
Jeg har brug for en portal af en slags, med brugere på flere niveauer der kan tilmelde sig, betale for digitale ydelser som andre brugere laver, udbede om specifikke ydelser og brugere som udbyder ydelser. Brugeren der skal købe en ydelse skal kunne betale med dankort og giro mm. Acceptere en kontrakt og ha adgang til ydelserne fra betalingen er gennemført på en side kun da har adgang til. Brugeren der udbyder ydelsen skal ha udbetalt sin andel, beskattet ud fra de danske love ved en prædefineret procentsats så ingen kommer i klemme. en procentdel skal også gå til portalen til vedligeholdelse. automatisk. dette er bare grove træk, som i kan læse. alt i et nemt cms system så det er til at overskue for en admin med begænset it kenskab. hvem, hvor og hvad? håber i kan hjælpe, tak for jeres tid :)
|
Hejsa.
Du er da velkommen til at sende mig en mail med mere info. Så kan vi sikkert finde en fornuftig pris. :)
Med venlig hilsen
Kristian Kristensen