Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor, hvem og hvad?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

goddag, jeg er en ung mand med en idé og jeg vil høre om det er jer der kan hjælpe med at realisere den eller om i kan henvise mig til nogen der kan.

jeg er somsagt blot en mand med en idé men håber i kan bære over med diverse fejlformuleringer og tastefejl :)

Jeg har brug for en portal af en slags, med brugere på flere niveauer der kan tilmelde sig, betale for digitale ydelser som andre brugere laver, udbede om specifikke ydelser og brugere som udbyder ydelser. Brugeren der skal købe en ydelse skal kunne betale med dankort og giro mm. Acceptere en kontrakt og ha adgang til ydelserne fra betalingen er gennemført på en side kun da har adgang til.

Brugeren der udbyder ydelsen skal ha udbetalt sin andel, beskattet ud fra de danske love ved en prædefineret procentsats så ingen kommer i klemme. en procentdel skal også gå til portalen til vedligeholdelse. automatisk.

dette er bare grove træk, som i kan læse.

alt i et nemt cms system så det er til at overskue for en admin med begænset it kenskab.

hvem, hvor og hvad?

håber i kan hjælpe, tak for jeres tid :)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:47

Hejsa.

Du er da velkommen til at sende mig en mail med mere info. Så kan vi sikkert finde en fornuftig pris. :)

kristian@de-4.dk

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:49

Først og fremmest bør du nok finde et Web-kyndig person som vil være interesseret i at gå med på ideen som et partnerskab ... for umiddelbart kan jeg se at det første du får brug for her er en ordentligt omgang rådgivning, efterfulgt af noget udvikling, grafiker arbejder og sidenhen markedsføring.

Det kan meget hurtigt blive dyrt hvis ikke du "går forkert" alt for mange gange :)

Derfor vil det nok være første skridt ... med mindre du har et par millioner liggende på kistebunden så kan du bare kontakte et udviklingsbureau og sætte dem igang med at kortlægge dine behov og udvikle software :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)