Fint nok og tak - men jeg er nu stadig interesseret i at høre, hvorfor og hvordan du kan påstå at testimonials virker - for hvis du virkelig kan henvise til undersøgelser eller andet, der viser dette, er det jo selvfølgelig dybt relevant for mig.
Jeg syntes det er yderst interessant. Jeg bruger selv testimonials på vores side, men jeg må da sige at jeg blev lidt chocket på et tidspunkt da jeg ringede til en af de testimonials der stod på en side til en potentiel leverandør jeg ville have gang i og de slet ikke kendte virksomheden der brugte dem som reklame. (ja ja.. det sker altså) Siden dengang tager jeg testimonials på andre sider med et gran salt.
I mellemtiden er jeg dog blevet opmærksom på en anden slags testimonials som ligger på rating sites som trustpilot.dk Vi er i den heldige situation at vi har fået gode karakter på vores reviews og det er er jeg glad for, men det smarte ved det er at disse sider faktisk gør hvad testimonials egentlig skulle gøre, nemlig give den potentielle kunde tryghed til at konvertere til en "ægte" kunde.
Men det er bare min teori, hvad mener i.. er det afløseren til testimonials?
Hej - jeg er ked af, at jeg har udtrykt mig så uklart, at flere forstår det sådan, at jeg mener testimonials ofte er ren svindel. For at citere Kresten Poulsgaard - "Det har jeg aldrig sagt". Jeg prøvede bare at illustrere, at testimonials ikke er andet end urealistiske glansbilleder.
Ang. trustpilot ser det ok ud - minder i høj grad om anmeldelser af restauranter, natklubber osv på AOK og Politikens hjemmeside, hvor man som gæst kan vurdere servicen osv, så ikke specielt nyskabende i mine øjne. (Medmindre jeg har overset noget?) Men derfor kan det da godt være godt - troværdigheden burde være jo højere, når det personer uden økonomisk interesse i produktet. . Og da under alle omstændigheder fedt for jer, at nogen har villet give jer positiv omtale. Så skal I bare lige overbevise os udefrakommende om, at indlæggene ikke er skrevet af jer selv eller af jeres venner ... ? Hmmm ...
Så skal I bare lige overbevise os udefrakommende om, at indlæggene ikke er skrevet af jer selv eller af jeres venner ... ? Hmmm ...
Den mistænksomme/illusionsløse
chr
Hehe.. ja det har du jo fuldstændig ret i, men det er jo altid nogen man ikke kan overbevise, ligemeget hvad man kommer med. Men ser du på det den anden vej, hvis vedkommende virksomhed ikke duede til det de laver ville der jo også komme negative komentarer, og på den måde kan man skelne bukkene fra fårene.. vil jeg mene.
Besides that.. jeg kan faktisk godt li´ jeres hjemmeside..
Helt rigtigt, helt rigtigt. Synes som sagt også, at ting som Trustpilot har en reel værdi - jeg bruger jo også selv AOK f.eks. Ville bare for folkeoplysningens skyld spille Djævelens Advokat.
Fint nok og tak - men jeg er nu stadig interesseret i at høre, hvorfor og hvordan du kan påstå at testimonials virker - for hvis du virkelig kan henvise til undersøgelser eller andet, der viser dette, er det jo selvfølgelig dybt relevant for mig.
Chr
Hej igen, Christian
Jeg kan da godt forsøge at finde noget fagmateriale frem til dig. Jeg tjekker lige om jeg har noget liggende i mine gemmer...
Når jeg siger som jeg gør, om testimonials - så understreger jeg lige, at jeg snakkede om tv-spots (fordi du kaldte dem "skod-reklamer"). Jeres anden snak om testimonials på web holder jeg mig pænt ude fra