Hej alle - der kom ikke rigtig noget respons i går, så nu prøver jeg igen ;.-) Vi er et netværksbureau i reklambranchen, som netop har lavet nyt site. Vores tilgang er no-nonsense, derfor fokuserer vi på at vise, hvad vi har lavet, fremfor at skrive om det. Men man kan jo også blive FOR kortfattet. Så har du 5 minutter, så kig forbi www.thechristians.dk. Al ris og ros modtages med kyshånd, men det er specielt vigtigt for os at få vurderet de korte tekster ud for hver eksempel - forstår I som udenforstående pointen og problematikken, eller skal formuleringerne være skarpere/længere? Målgruppen er virksomheder med marketingbudgetter på 300.000+. En vigtig pointe i forhold til forsiden er, at vi p.t. har en mødebooker på - dvs. de allerfleste besøgende allerede har fået fortalt, at vi er et reklamebureau, og at vi som netværksbureau er relativt billige. Når besøgende senere skal genereres via google og netværk, laver vi selvfølgelig en mere informativ hjemmeside. På forhånd tak chr - www.thechristians.dk |
- Det ville være rart hvis man kunne klikke på jeres logo for at komme tilbage til forsiden
- Mangler lidt en "to the point" tagline som siger præcist hvad i laver (een sætning) på forsiden, se evt. hvad jeg mener på http://getashop.dk
Ellers synes jeg det er godt med at vise hvad i laver istedet for en masse tekst (om end man stadig kunne tilføje en smule )