Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger I til www.thechristians.dk - site for reklamebureau

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - der kom ikke rigtig noget respons i går, så nu prøver jeg igen ;.-)

Vi er et netværksbureau i reklambranchen, som netop har lavet nyt site. Vores tilgang er no-nonsense, derfor fokuserer vi på at vise, hvad vi har lavet, fremfor at skrive om det. Men man kan jo også blive FOR kortfattet. Så har du 5 minutter, så kig forbi www.thechristians.dk. Al ris og ros modtages med kyshånd, men det er specielt vigtigt for os at få vurderet de korte tekster ud for hver eksempel - forstår I som udenforstående pointen og problematikken, eller skal formuleringerne være skarpere/længere? 

Målgruppen er virksomheder med marketingbudgetter på 300.000+. 

En vigtig pointe i forhold til forsiden er, at vi p.t. har en mødebooker på - dvs. de allerfleste besøgende allerede har fået fortalt, at vi er et reklamebureau, og at vi som netværksbureau er relativt billige. Når besøgende senere skal genereres via google og netværk, laver vi selvfølgelig en mere informativ hjemmeside

På forhånd tak

chr - www.thechristians.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:03

- Det ville være rart hvis man kunne klikke på jeres logo for at komme tilbage til forsiden

- Mangler lidt en "to the point" tagline som siger præcist hvad i laver (een sætning) på forsiden, se evt. hvad jeg mener på http://getashop.dk

Ellers synes jeg det er godt med at vise hvad i laver istedet for en masse tekst (om end man stadig kunne tilføje en smule Wink)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 19:27

Ja tak – jeg HAR punket min it-bagmand for lige nøjagtigt det med logoet. Men NÆÆÆEHHH nej, det mente han ikke var nødvendigt. Så meget glad for dit input ;-)

Tak for hjælpen

Chr

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 19:27

Ja tak – jeg HAR punket min it-bagmand for lige nøjagtigt det med logoet. Men NÆÆÆEHHH nej, det mente han ikke var nødvendigt. Så meget glad for dit input ;-)

Tak for hjælpen

Chr

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:45

Er ikke stor fan af logoet, og som rasmus nævner (og du giver ham ret i), burde man kunne klikke på det, og komme til forsiden. Tror desuden det ville være federe med en helt hvid baggrund. Ellerst en flot, enkel og dejlig overskuelig side.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:58

Hmm.. Jeg synes bestemt, at der mange noget tekst om Jer, hvad I tilbyder og lignende. Jeg kunne ikke helt forstå Jeres side. 

Som tidligere nævnt skal forsiden have nogle punchlines til hvorfor man skal vælge Jer og eventuelt nogle referencer.. 

Derudover synes jeg, at I skal tage lyden væk fra hjemmesiden - Men det er mere min personlige mening omkring lyd på hjemmesider.. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:04

Christian P. Olsen:
Men NÆÆÆEHHH nej, det mente han ikke var nødvendigt.

Nej da... det er da slet ikke nødvendigt Smile Jeg er bare en dum bruger som havde klikket på nogle sider og da jeg ville tilbage til forsiden sad jeg som en klovn og klikkede på logoet... Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:46

Når jeg hører firma navnet, tænker jeg at der ligger noget religiøst bag... Men det er måske ligemeget.

Baggrunden gentages til højre, så det ser lidt spøjst ud på min skærm.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 08:46

Det logo bliver SÅ aktivt i løbet af meget kort tid ... Den hvide baggrund har vi leget med, men der ser mærkeligt ud at hænge et skilt op på en hvid væg. Så ville man have skiltet, var det sådan klaveret spillede. Der ville i øvrigt også blive et problem med de annoncer, med hvid kant/baggrund, de ville "flyde ud" på hvid baggrund. Så kunne man selvfølgelig have givet dem en sort ramme, men det synes jeg generelt ligner bæ. 

Så deeet ...

chr

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 08:49

Hej Andreas

Tak for feed-back. Hvem vi er og hvad vi tilbyder står under "mere om". Det er gemt lidt, fordi vi først vil lade selve vores produkter tale. 

Punchlines er jeg modstander af, specielt i denne sammenhæng, kunder vælger aldrig noget på grund af en enkelt sætning i min branche. 

Referencerne ligger i produktnavnene ude i siden, så den kommentar forstår jeg ikke helt?

Lyden er nødt til at være der - ellers giver guldfiskene (slet) ingen mening ...

Tak for hjælpen.

chr

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)