Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i forum''et

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Fedt og tiltrængt forum der er her.Jeg vil her give en kort intro om hvad jeg mener at kunne bidrage med.

Til dagligt arbejder jeg i et af Danmarks største CMS huse. Ved siden af vedligeholder og udvikler jeg mine to webshops. De skulle gerne fremgå af signaturen herunder.

De webshops/hjemmesider jeg driver er alle udviklet med henblik på international handel. Internationaliserede webshops og SEO teknikker til disse er mit fokusområde og der hvor jeg håber at kunne bidrage med erfaringer og forhåbentligt også høste nogle selv.

At gøre købsoplevelsen god for udenlandske handlende på dansk webshop er en udfordring, og mine webshops udmærker sig ved at have følgende features:

1) Oversat til 2-3 sprog

2) Priser vist i købers lokale valuta med korrekt indregnet moms (fx. skal købere fra USA ikke betale moms).

3) Søgemaskinerne kan indeksere hjemmesiderne på alle oversatte sprog.

4) SEO venlige sider i det hele taget.

Gode salg af bla. kokkeknive til USA har vist mig at der muligt at målrette et site mod udlandet med succes.

Jeg ser frem til at deltage i forummet.

Mvh. Jesper

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 14:40
Nå... Alle der deltager her, har et eller andet arbejde, men derfor markedsfører vi det ikke her ved at lave reklame-indlæg. Hvad ville der ikke ske hvis alle 3.500 registrerede personer ville sælge deres egen virksomhed på den måde som du gør det?

Det du derimod bør gøre istedet, er at give et tilbud til Amino'er i kategorien "Jeg har et tilbud til dig!" hvis du vil markedsføre din virksomhed. Ellers sker den bedste markedsføring på Amino igennem ancinitet optjent igennem hjælp til andre her i forummet...

Men ellers... Velkommen til forummet.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:01
>>Det du derimod bør gøre istedet, er at give et
tilbud til Amino''er i kategorien "Jeg har et tilbud til dig!" hvis du
vil markedsføre din virksomhed. Ellers sker den bedste markedsføring på
Amino igennem ancinitet optjent igennem hjælp til andre her i
forummet...

Enig!!!

Desuden kan du med fordel gøre dine links til egne sites aktive i din signatur

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 20:53
Det er da tankevækkende at de to der tager så voldsomt på vej over mit indlæg selv faldbyder deres løsninger og bureauer i deres signatur. Det lugter noget af "tyv tror hver mand stjæler" og brødnid.

Så kan jeg berolige jer, mit mission her er ikke at skulle tjene penge på andre iværksættere (kan i sige det samme?). Hvis i brugte 5 minutter på at læse mit indlæg ville i derfor se:

1) Det fremgår ikke hvor jeg arbejder, eller på hvilket produkt.

2) Hverken det firmanavn jeg bruger eller de hjemmesider jeg lister har på nogen måde noget at gøre med "Et tilbud til iværksættere" at gøre.

Jo, de kan købe en kokkekniv eller et ur, men for den omsætning var mine kræfter nu nok brugt bedre andetsteds.

Så derfor: ADVARSEL: Ovenstående er IKKE et tilbud. Mine ydelser kan ikke købes, men jeg giver gerne GRATIS råd om web shop løsninger og "seo" gennem dette forum. Da jeg alligevel ikke tjener penge på mine råd, vil mine indlæg heller ikke ende på det sædvanlige "yada yada yada, du skulle købe dig en CMS løsning".

Jesper

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:12
Jamen hvis det er din mening med at deltage her Amino, så gentager jeg gerne min tidligere statement "velkommen".

Jeg tror ikke at det har noget at gøre med at vi er konkurrenter, men mere at der er mange it-kyndige mennesker her på debatten, og vi er aktive herinde. Mit tidligere indlæg var også bare ment som en "velkommen, men pas på hvordan du introducerer dig selv, for vi er trætte af folk det opretter en profil bare for at markedsføre deres virksomhed".

Og ja, der er mange "konkurrenter" herinde, men det bærer stemningen normalt ikke præg af. Her er folk heldigvis hjælpsomme og openmindede på trods af konkurrenceforholdene

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:52
Hej Jesper!

Velkommen til Amino...
Et lille råd: Gør dine links aktive, så vil du få mange flere klik!

/Brian

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:07
>>Det er da tankevækkende at de to der tager så
voldsomt på vej over mit indlæg selv faldbyder deres løsninger og
bureauer i deres signatur. Det lugter noget af "tyv tror hver mand
stjæler" og brødnid.

Overhovdet ikke. Vi ser flere indlæg, der blot er salgsgas, hvorefter folk forsvinder fra debatten.
Du er mere end velkommen, beklager hvis du følte det på anden vis .

Dit indlæg havde umiddelbart en form, der fik mig til at lede tankerne hen på markedsføring af egne produkter.
Har intet med brødnidhed at gøre.
Men never mind.

Rart med endnu en iværksætter indenfor dette område. Kan bekræfte som, Tobias siger, at folk hjælper hinanden på trods af, at vi er konkurrenter. Endnu engang - velkommen til.

NB! Og endnu engang - du må gerne markedsføre dig med aktive link til dine websites
Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:44
Velkommen Jesper.

Måske det var placeringen af indlægget der gav mistro fra d''herrer Norm og Tobias.

Martin Thorborg har lavet en tråd til introduktion af sig selv. Du kan finde et link til den her:
http://www.thorborg.dk/amino-kom-godt-igang.htm

/ClausP

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 22:36
Hej alle

Godt ord igen og handshakes til alle.

Den tråd ClausP henviser til er oplagt det rigtige sted, og i mit næste liv ville jeg lægge min første post der istedet og undgå en masse ballade

Mvh Jesper

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:40
Lyder som en plan

Det er lidt problemet med ting der "siges" på skrift. Det kan så let misforståes og lægges ting i det som ikke var ment sådan af afsenderen.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)