Hej alle Fedt og tiltrængt forum der er her.Jeg vil her give en kort intro om hvad jeg mener at kunne bidrage med. Til dagligt arbejder jeg i et af Danmarks største CMS huse. Ved siden af vedligeholder og udvikler jeg mine to webshops. De skulle gerne fremgå af signaturen herunder. De webshops/hjemmesider jeg driver er alle udviklet med henblik på international handel. Internationaliserede webshops og SEO teknikker til disse er mit fokusområde og der hvor jeg håber at kunne bidrage med erfaringer og forhåbentligt også høste nogle selv. At gøre købsoplevelsen god for udenlandske handlende på dansk webshop er en udfordring, og mine webshops udmærker sig ved at have følgende features: 1) Oversat til 2-3 sprog 2) Priser vist i købers lokale valuta med korrekt indregnet moms (fx. skal købere fra USA ikke betale moms). 3) Søgemaskinerne kan indeksere hjemmesiderne på alle oversatte sprog. 4) SEO venlige sider i det hele taget. Gode salg af bla. kokkeknive til USA har vist mig at der muligt at målrette et site mod udlandet med succes. Jeg ser frem til at deltage i forummet. Mvh. Jesper |
Nå... Alle der deltager her, har et eller andet arbejde, men derfor markedsfører vi det ikke her ved at lave reklame-indlæg. Hvad ville der ikke ske hvis alle 3.500 registrerede personer ville sælge deres egen virksomhed på den måde som du gør det?
Det du derimod bør gøre istedet, er at give et tilbud til Amino'er i kategorien "Jeg har et tilbud til dig!" hvis du vil markedsføre din virksomhed. Ellers sker den bedste markedsføring på Amino igennem ancinitet optjent igennem hjælp til andre her i forummet... 

Men ellers... Velkommen til forummet.