Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i forum''et

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Jesper,

Også velkommen herfra!

Jeg er selv ret ny på Amino, og har allerede fået utrolig meget velvillig hjælp fra Aminoerne. Det er faktisk helt rørende så hjælpsomme folk er, og så villigt man deler ud af fif og erfaringer.

Og til dig; jeg vil da rigtig gerne spørge dig, hvad du mener at jeg kan gøre, for at ''søgemaskineoptimere'' min webshop?

Jeg kommer meget langt nede på siderne hos Google, hvis man søger på narresut, sut, økologisk sut el. lign. Har du et fif?

Kærligst

Anne-Dorthe Schrøder

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:22
Velkommen til :)
Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:03
Dato: 8/1/2006 12:51:21 AM Forfatter: Modesty
Kære Jesper,

Også velkommen herfra!

Jeg er selv ret ny på Amino, og har allerede fået utrolig meget velvillig hjælp fra Aminoerne. Det er faktisk helt rørende så hjælpsomme folk er, og så villigt man deler ud af fif og erfaringer.

Og til dig; jeg vil da rigtig gerne spørge dig, hvad du mener at jeg kan gøre, for at ''søgemaskineoptimere'' min webshop?

Jeg kommer meget langt nede på siderne hos Google, hvis man søger på narresut, sut, økologisk sut el. lign. Har du et fif?

Kærligst

Anne-Dorthe Schrøder

Hej Dorthe

Denne tråd er forbeholdt svar og kommentarer til Jespers indlæg. Når du selv har spørgsmål bør du oprette din egen tråd til det, ellers bliver trådende et virvar af spørgsmål og svar som ingen kan hitte rede i.
Sørg også for at vælge den rette kategori til dit spørgsmål.

Mvh. Claus Pedersen

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:07
Hov, kom til at skrive Dorthe - du hedder jo Anne-Dorthe. Beklager.

Tilmeldt 15. May 06
Skrevet kl. 09:08
Undskyld ad H til!

- uhh... det er også lidt svært!

kh/ Anne-Dorthe

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:01
No problem. Du skal jo lige lære det

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 00:09
Jeg vil nu svare på dit spørgsmål alligevel Anne-Dorthe

På "narresut" er du ihvertfald ikke blandt de 200 første hits Den simple forklaring er at hverken "narresut" eller "økologisk sut" står som tekst på din hjemmeside, så google giver disse søgeord meget lille (hvis nogen) relevans til din hjemmeside.

Lad os sige du vil ligge bedre på "narresut", "økoligisk sut" og "økologiske sutter". Find nu tre sider (A, B og C) du mener er mest relevant for de tre søgetekster. Målet er nu at profilere "narresut" på side A og så videre.

På side A hvor du har valgt at profilere søgeordet narresut kan du prøve at se om der er steder i teksten hvor du naturligt kan anvende ordet, evt. også som titeltekst under billeder.

Sørg derefter for at "narresut" bliver en del af Title meta-tag'et på netop denne side.Fx. "Natursutten - økologisk narresut til din baby".

På de billeder du har af sutter på side A, skal du nu sørge for at tilføje ordet "narresut" til "Alt" tagget på billedet. Fx. "Rund natursut - en økologisk narresut". Kan du evt lægge flere billeder ind uden at ødelægge sammenhængen, kan du lægge søgeordet ind på disse også, for endnu større profilering af søgeordet.

Gør nu det samme for de andre søgetekster på side B og C. Jeg vil æde min hat på at dette alene vil få dig langt op ad listerne på disse søgeord. Det kan altid fintunes, men det er et godt sted at starte.

Mvh Jesper

Tilmeldt 15. May 06
Skrevet kl. 00:28
Kære Jesper,

Jeg tør næsten ikke, men vover alligevel at svare i dette forum, på dine gode råd til mig.

Allerførst tak for din tid.

Jeg tror ikke at det er muligt for mig at give siderne seperate titler? Jeg har kun mulighed for at skrive en enkelt titel id i den cms-løsning jeg har valgt hos Scannet!

Ligedan får jeg ikke mulighed for at navngive billederne på produktsiderne!

Men jeg vil straks forsøge at tilføje ord til min tekst.

- Og så vil jeg ringe til Scannet....

Tak!

Anne-Dorthe

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)