Tilykke :) - er salonen åbnet?
|
Tak Jeg åbner d. 3 aug. Men det er vidst godtnok. Synes der er så meget at få styr på.
Tilykke :) - er salonen åbnet?
|
Tak |
Held og lykke herfra Personligt synes jeg Trim Busken... var et super fedt navn... Men du har ret Pernille Park har en historie knyttet til dig. Endnu engang rigtig god vind i klipningerne herfra |
hvad med STYLE CUT 1.2.3Hair eller UPS Den Smuttede. |
hej p-nille hvad med Style Cut 1.2.3 Klip Eller den bedste: UPS, (unge pernilles salon) |
Ja men det er tilgengældt svære at få nye kunder, hvis man hedder "svensker garn", fremfor et andet lidt mere seriøst navn. Har igennem mit liv tit skiftet frisør. Både pga. utilfredshed eller flytning og ville da aldrig vælge en ny salon, hvis de havde et navn jeg synes lød useriøst. Men som andre siger tror jeg ikke at navnet har den vigtigste rolle, eftersom markedsføring og den service du leverer er langt vigtigere. Så bare find på noget der er nemt og huske og lyder stille og roligt. |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
Jeg syntes Pernille Park lyder godt til en frisør salon, alligevel sådan lidt dennis knudsen, Henrik hollywood - agtigt. Her i byen er der en frisør der hedder CaSu - Fordi den ene hedder Catharina og den anden hedder Sussie |
Jeg forstår heller ikke folk foreslår alle mulige nye navne - når Pernille melder ud af hun har besluttet sig for hvad salonen skal hedde. Jeg syntes "Pernille Park" lyder lækkert. Stick with it.. Fedt at høre om folk der åbner forretninger disse dage - det er bare at klø på!!! |