Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside alt incl???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her nogen som kan hjælpe mig, med hvad en hjemmeside alt incl koster. med alt incl, mener jeg en fuld køreklar side, med Dankort/Visa betaling.

Mvh René.

PS: Håber virkelig her er nogle som kan hjælpe, da jeg har fiflet meget med idéen det sidste års tid, med at blive selvstændig.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken side?

En hjemmeside kan koste ligefra 500 - 50.000.000!

Uddyb hvad du har fiflet med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får højst sandsynligt 10 svar om at det er meget forskelligt, og endnu flere pristilbud som varierer fra 5000 til 100.000

Det ER meget forskelligt. Det du beskriver kan være online salg af en ebook. 1 side. Eller det kan være www.dating.dk

Fortæl lidt mere om hvad du har i tankerne. Så er det nemmere at give en prisindikation. 

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den hurtige respons Smile

Jeg må nok hellere uddybe det lidt bedre... Det er hjemmeside hvor jeg vil sælge ure, smykker, solbriller o.lign.

Ved ikke om i kan få noget af det.

Mvh René.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Så skal du have det der kaldes en webshop. Der findes mange færdige løsninger du kan vælge som f.eks. DanDomain, Scannet, GoldenPlanet, etc. Fælles for dem alle er at du for et månedligt beløb får en funktionel webshop med alt hvad du behøver for at sælge online. Derudover vil det nok være en fordel at få lavet et design til din shop. Det er der masser af dygtige mennesker herinde og andre steder der kan hjælpe med.

Der er også muligheden for at have dit eget shopsystem på en OpenSource platform. Ønsker du en sådan løsning, bør du hive fat i en webudvikler, med ekspertise i at udvikle på den shopplatform du ønsker.

Det eneste prismæssige jeg kan referere til, er de først nævnte shops månedlige gebyr, som vist ligger mellem 3-600 kr. Resten er helt afhængigt af hvad du kræver, og hvem du vælger til at lave det.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SPUNk:

Tak for den hurtige respons Smile

Jeg må nok hellere uddybe det lidt bedre... Det er hjemmeside hvor jeg vil sælge ure, smykker, solbriller o.lign.

Ved ikke om i kan få noget af det.

Mvh René.

Hej Rene

Jeg ved godt det kan være svært når man ikke rigtigt selv ved noget om det, men det svarer til du står på en bilmesse og råber:

Jeg skal bruge en bil, og den skal kunne køre på hovedvejen og motorvejen... hvad koster den?

Du vil få meget mere ud af at søge lidt på google, og hendvende dig til diverse udbydere af webshops og læse lidt på deres hjemmeside. Så vil du evt finde ud af at en pris på 3.000 kr kan i længden være dyrere end et tilbud på 15.000 kr, fordi den til 15.000 har alle de features som den til 3.000 kræver penge af dig for at få. 

For at blive i bil-verdenen, svarer det til at du sammenligner en fiat brava med en Mercedes S-klasse kun på prisen. Når det så er sagt kan det til tider også være svært at sammenligne ellers meget sammenlignelige udbyders tilbud...

Du vil også kunne finde firmaer der higer efter refferencer der vil faldbyde sig til priser ingen andre kan følge med, men der skal du være påpasselig fordi man kan løbe ind i nogle problemer med lange leveringstider eller leveringsvanskeligheder fordi virksomheden ikke på samme måde er engageret pga den lave pris.

Held og lykke med jagten.  

 

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Giv mig et ring på 26856913 eller smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk :) 

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 18:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et ca. budget vil det nok hjælpe, samt evt. tanker om design mm. så kan folk nemmere byde ind på hvad de mener er realistisk....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)