Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ideer til hvordan man kan lave en en extra indtjening på grillbare?!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer herinde der har en god ide' til hvordan man kan øge en indtjening på en grillbar. har lige nu pt mulighed for en kundekreds på godt 3000 grillbare. og søger nu en mulighed til hvordan man kan sælge et godt produkt til dem. som de selv ville kunne se en ide i at ha i netop deres grillbar.?

min ideer kunne være bla nye drikkelser eller en form for en ny automat som gir en extra indtjening. eller såen noget.

håber i kan hjælpe har brug for hjælp hurtigt:)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:08

Jeg har en idé som jeg mener, lige passer ind. Det er nemt og optager meget lidt plads, så alle kan være med.

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig? Vil du være venlig at skrive til mig via min kontaktformular?
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:36

Hej

Du er velkommen til at kontakte mig på jesper@sliknet.dk  eller 25 614 614, for en snak, eller du kan oplyse hvordan jeg får fat i dig.

Jeg har en ide som ikke vil koste dem noget overhovedet, men alligevel give dem en god indtjeningsmulighed.

Mange hilsner

Jesper Laugesen

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:26

well mine forældre har en grillbar med god omsætning, men er da altid interesseret i at høre hvad du har at tilbyde. For at det kan konkurerre med vores nuværende skal det være nemt og hurtigt at ekspedere.

Oftest er det således i en grill at kunden har bestemt sig for at købe ind før den har bestemt hvad der skal købes, derfor er varepartiet knap så vigtigt for en grill som en hurtig kundeservice eller et godt produkt. Det er HER du skal fange dine kunder!

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:37

Hej 

Jeg har en grilbar og ny starter men jeg vil give min kunder en god indtjeningsmulighed 

kan du hjælp med det

Med venlige hilsen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)