Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sandwichbar/café koncept? hva din mening

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 4000
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bonita.

Jeg takker for dit råd og vil da helt klart gå ind og søge efter indslaget på dr1 hjemmeside.

Fra 4000
Tilmeldt 26. Apr 09
Skrevet kl. 22:16

Hej flemming.

Jeg bor også selv i roskilde og vi tænker nok de samme 7 styks;) Jeg synes ikke priserne er dyre, tværtimod.

Jeg ikke enig i at det mange penge. Gå ned på pizzariet og bestil den dyreste burger? Den koster dig nok 35 kr. Så skal du nok have en gang pommes fritter, så det 45-50 kr, hvad så med ketchup? det 5-10 kr ekstra. Så der måske en cola, der 15-20 kr ekstra.  Du skal tænke på en burgermenu hos mig  som koster f.eks 80 kr, det hjemmelavet burgerbolle, frisk formet fars med friske krydderier, håndskåret fritter, valgfri dybbelse; Mayo,chilimayo/remu osv osv. I mine øre er det skam ikke dyrt. På et pizzaria f.eks er intet hjemmelavet? selv der hakkedrenge er fra frost og forformet.

Fra 4000
Tilmeldt 26. Apr 09
Skrevet kl. 22:24

Hej jan. Jeg er enig i at priserne ikke er i den dyre ende, men vil ikke sætte dem til tops i starten. Det gør man bare ikke. ;)

Beklager jeg ikke har nævnt en børnemenu, men vi kan ikke helt blive enige om hvad den/de skal indeholde.

Og er helt enig i at børnemenuer i dagens danmark er en joke. At forretninger forventer børn vitterligt har lyst til sådan noget er en joke i mine øjne. Og det mister man kunder på.

Men jeg håber da i vil kigge forbi når jeg, forhåbentligt, åbner inden sommersænonen kommer alt for godt igang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Du skrev jo intet om menu i dit første indlæg og 60-80kr kun for burgeren så synes jeg det er lidt peberet, men når nu du siger at det er med det hele så er prisen jo måske endda lidt i den billige ende :)

Skriv lige når du åbner for så er jeg den første til at købe en burger hos dig :)

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:21

ville nok droppe økologien og satse på kvaliteten, så er det knapt så stressende og bliver en del billigere.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:07

Michel89:

Men jeg håber da i vil kigge forbi når jeg, forhåbentligt, åbner inden sommersænonen kommer alt for godt igang.

Helt klart. bare send en besked i denne tråd - så møder vi gerne op :o)

Mvh

Jan

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)