Jeg bor også selv i roskilde og vi tænker nok de samme 7 styks;) Jeg synes ikke priserne er dyre, tværtimod.
Jeg ikke enig i at det mange penge. Gå ned på pizzariet og bestil den dyreste burger? Den koster dig nok 35 kr. Så skal du nok have en gang pommes fritter, så det 45-50 kr, hvad så med ketchup? det 5-10 kr ekstra. Så der måske en cola, der 15-20 kr ekstra. Du skal tænke på en burgermenu hos mig som koster f.eks 80 kr, det hjemmelavet burgerbolle, frisk formet fars med friske krydderier, håndskåret fritter, valgfri dybbelse; Mayo,chilimayo/remu osv osv. I mine øre er det skam ikke dyrt. På et pizzaria f.eks er intet hjemmelavet? selv der hakkedrenge er fra frost og forformet.
Hej jan. Jeg er enig i at priserne ikke er i den dyre ende, men vil ikke sætte dem til tops i starten. Det gør man bare ikke. ;)
Beklager jeg ikke har nævnt en børnemenu, men vi kan ikke helt blive enige om hvad den/de skal indeholde.
Og er helt enig i at børnemenuer i dagens danmark er en joke. At forretninger forventer børn vitterligt har lyst til sådan noget er en joke i mine øjne. Og det mister man kunder på.
Men jeg håber da i vil kigge forbi når jeg, forhåbentligt, åbner inden sommersænonen kommer alt for godt igang.
Du skrev jo intet om menu i dit første indlæg og 60-80kr kun for burgeren så synes jeg det er lidt peberet, men når nu du siger at det er med det hele så er prisen jo måske endda lidt i den billige ende :)
Skriv lige når du åbner for så er jeg den første til at købe en burger hos dig :)