Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af SEO-firma i lavtlønsland (Indien?)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en mindre enkel og ligetil SEO-opgave (eller måske rettere tekstforfatter-opgave) som jeg gerne vil have lavet i et lavtlønsland af en person med gode engelsk-kundskaber. Helt konkret går opgaven ud på at skrive omkring 80 unikke tekster hver på omkring 200 ord. Teksterne kan baseres på information fra artikler i Wikipedia, men må naturligvis ikke indeholde kopieret tekst. I de fleste tilfælde kan den nødvendige information hentes i en enkelt Wikipedia-artikel. Jeg har en række konkrete krav til indholdet, men det er ikke nødvendigt at beskrive dem her. Min vurdering er, at når man er kommet i gang (teksterne skal følge samme skabelon) vil hver tekst kunne researches og skrives på 15-30 minutter.

Er der nogen som vil anbefale et firma som jeg kan hyre i et lavtlønsland til opgaven? Og hvad tror I prisen ca. vil være (evt. bare timeprisen, så kan jeg selv gange op)?

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Til den slags opgaver har jeg VA'er (virtual assistant) til 6$ i timen. De har løst en masse småopgaver. Da jeg skulle teste om de kunne tale godt nok engelsk, bad jeg dem ringe til min frisør (via Skype) og bestille en tid til mig. Det blev løst uden problemer.

Jeg har også haft til at læse review på engelske sites, lave internet research, samt kører lidt administration med nogle email lister.

Kan varmt anbefale dem:

http://www.vmgbpo.com (bemærk affiliate link... jeg tror jeg kan tjene en hel dollar)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan han hjælpe dig , jeg er simpelthen for dårlige til engelske så jeg tog et andet tilbud til min opgave , da meget af  kommunkation forgår på engelske via , mail , im og skyp.

Her er hvad han skrev til mig

venlig hilsen

mikael

Tag et kig på vores hjemmeside,  jeg er sikker på at vi godt kan hjælpe digJ

IndoSoft er et danskejet firma beliggende på Bali i Indonesien. Vi udfører mange forskellige opgaver for danske firmaer herunder IT-opgaver. Vi tilbyder højt uddannede programmører som underleverandør til din virksomhed.

Projekt og timebasis:

Kontakt os med din opgave og prisen vil blive udregnet efter hvor mange timer det anslås at projektet vil tage at gøre færdig.

Vores priser varierer afhængigt efter vores kunders behov og krav, men prisen for en programmør starter ved 90 kr. pr. time.

Med venlig hilsen

Lars
www.indosoft.dk    

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Da jeg skulle teste om de kunne tale godt nok engelsk, bad jeg dem ringe til min frisør (via Skype) og bestille en tid til mig. Det blev løst uden problemer.

Det er en indisk virksomhed. Hovedsproget i Indien er engelsk, og de taler derfor naturligvis flydende engelsk. Omend med en smule accent.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Runge:
Det er en indisk virksomhed. Hovedsproget i Indien er engelsk, og de taler derfor naturligvis flydende engelsk. Omend med en smule accent.

Helt korrekt, men dertil at en ung blond frisør kan forstå en inder med heftig accent, synes jeg selv var den ultimative test Big Smile (og over en Skype forbindelse, I might add)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)