Var i UK i sidste uge hvor jeg mødtes med en stor personlighed indenfor Network Marketing - og som jeg har ønsket at møde i lang tid - og så bød chancen sig - så afsted på flyveren. Blandt mange rigtig spændende ting, talte vi om den bagage rigtig mange MLM folk bære rundt på; en bagage som alt andet end lige vejer tungt - og når et prospekt, med baggrund i branchen, står på målstregen sammen med et prospekt uden al den bagage - ja, så er det jo ikke svært at regne ud hvem der kommer hurtigst ud af starthullerne. Det er jo skægt at se hvor mange folk der følges ad - fra selskab til selskab - uden egentlig at fokusere på andet end at være en uge før alle andre.. underforstået at der er så mange eksempler på, at rigtig mange forlader sig på "hype" og Fear of Loss end lige at stikke en finger i jorden og researche bare en lille smule. Nuvel, så er det jo cool at være helt i front og før alle andre - men hvis alle andre (altså alle andre, som alle dem som følger med rundt hver gang) alligevel har for meget bagage til at komme ordentlig fra start - og sikkert allerede er på vej til et andet selskab - den dag det rigtigt tager fat - ja, så hjælper det jo ligesom et fedt - og så er det jo bestemt tænkeligt at prospekterne der stod i start-blokken uden en stor kuffert var det smarteste at satse på... Lang forklaring kort - så er det jo osse interesant at de der har aldrig har været i branchen før jo er dem etablerede selskaber i højere grad retter fokus på - især fordi der er mere stabilitet her - og iøvrigt osse lettere at falde for de argumenter der ligger i "vi har været her i mange år, stor omsætning, så mange har tjent sådan og sådan" - blot er der jo så den lille faktor at der jo går noget at det sjove af udsigterne på den lange bane når nu de indser at "Hov, jeg kom da vidst lige 4-5 år for sent ind i det her selskab..." ;-) Når du sidder og skøjter dine emner igennem - så overvej om ikke du skal skøjte UDENOM dem med kufferten... MED MINDRE - og det er saftsuseme væsenligt: At de kigger UD gennem FORRUDEN - og ikke i bakspejlet; Er VILLIGE til at hviske tavlen ren - og lytte på KVALIFICEREDE bud på hvad der rør sig - og så researche mere.... Lasse Burholt |
Bagagevogn til dine prospekter?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)