Kære aminoer.
Jeg har efterhånden markedsføring ude et par steder, men jeg mangler stadig nye steder at tage op til overvejelse, så derfor søger jeg folk med: - Dating Site - sider lignende erotik portalen -Swinger & SM klubber med mere - evt har du et forslag? Send mig gerne ideer, tilbud etc her, pr. pm eller via email support@uniquelady.dk
Markedsføringen drejer sig om siden www.uniquelady.dk Vi sælger kvalitets fetish & sm udstyr, beklædning, sko etc. Vi fokuserer os omkring fetish & SM genrerne, men supplerer op med varer der kunne være interessante for vore kunder - men kvaliteten er vigtig. Jeg vil lige nævne at mit annoncør budget på mange punkter er begrænset - jeg er ikke interesseret i tilbud som er fuldstændig over hampen. For mig er over hampen flere 1000 kr. Samtidig er jeg interesseret i kontakt med klubber som kunne have ideer og interesse i at hjælpe med alternativ markedsføring(produkt fremvisning etc. ) hvor jeg kommer ud, i får flyers eller andre sjove ting. Kun fantasien sætter grænsen. Jeg håber vi kan arbejde sammen! . |
ikke nogen?