Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af "Ambassadører"

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Du får nok lige en mail en af dagene - jeg er jo altid nysgerrig efter at høre om muligheder ;)
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Med risiko for at skilte med fordomme, har jeg også lige et par kommentarer til jeres side (jeg ved desværre ikke noget om det, du spørger om, men MLM firmaer slipper jo afsted med at sælge på den måde).

Jeg tror, det er klogt at holde fast i, at jeres målgruppe er kvinder. Hvis i vil rendyrke dette, så tror jeg, det vil være en idé at gøre kundeservicedelen mindre "teknisk" i sit udseende.  De trænger til at blive designet i samme stil som resten af siden. Jeg kan faktisk godt lide, at den popper op, så du stadig har det salgsmæssige fremme, før du forlader siden, men et billede hist og her ville være fint. Det er vigtigt at skabe troværdighed - nu så jeg ikke ordentligt efter, men det kunne være en idé at sætte forfatternavn og titel på forfatteren til teksterne om hvordan man sikrer, at tøjet passer. Jeg forestiller mig et billede af en ikke for tynd pige på ca. 50 og en billedtekst i retningen af: "Ina Mitte: En BH der passer perfekt giver velvære". I teksten kunne der være en kort beskrivelse af, at hun i 25 år har taget mål og solgt lingeri, og at hun nu videregiver sin erfaringer.
 
Jeg savner at kunne se, hvem firmaet er. Det giver troværdighed, hvis man står ved, hvem man er og hvor man hører til.
 
mvh Hans
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)