Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google qualified company

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

HEY!!! nu har jeg været inde på forskellige hjemmesider og jeg er blevet ringet op af mange forskellige såkaldte Google qualified companys jeg har hørt at hvis ikke deres google logo virker som et link til googles egen hjemmeside, med verificering af den enkelte i det påstået! så er det bare et logo som folk misbruger... er det korrekt?? eks. så har 3c-ads.dk et logo som fører en direkte til google som så skriver at denne virksomhed er kvalificeret.. og så er der a-better-traffic.com som også har logo men linket virker ikke????? ikke at jeg betvivler a-better-traffics egenskaber til at lave adwords og lign.. de ligger jo top nr 1 i mange af de søgninger jeg har foretaget, så jeg tror i virkeligheden at better traffic er bedre end 3c ads men nok om det, det var jo noget andet jeg ville spørge om...

er det rigtigt at linket i logoet skal virke før en virksomhed reelt er google kvalificeret?????

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej - det er ikke rigtigt. Der er intet krav fra Google om, at logoet skal linke til verifikationssiden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Lad være med at lægge så meget vægt på Google Quality ... programmet. Det svarer til at kræve at det rockband man hyrer har gået på konservatoriet. Det får man altså ikke bedre musik af :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg var dig, vil jeg vægte referencer og resultater højere, at et firma er Google qualified giver dig ikke nogen sikkerhed, som demib beskriver.

a-better-traffic.com er faktisk lavet i vores seo-venlige cms Cool så hvis nogen leder efter et godt cms til deres nye hjemmeside, kan i jo høre ham om han er tilfreds Smile

Vi laver desuden adwords for mange store og små kunder, så du er velkommen til at hente et tilbud

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle jeres svar.. men skægt at man ikke udnytter verificerings muligheden når nu man har den.. og skægt at folk som udnytter muligheden siger det er en vigtig ting, og folk som ikke udnytter den siger det er en ligegyldig ting!!

hvis jeg har forstået svarene ret.

jeg vil igen slå fast at jeg ikke betvivler kompetencerne hvad angår a-better-traffic eller concept interest. i er alle i top hvis ikke hos mig så hos google;-)

anyway besvarelserne er i mine øjne en smule afledende fra spørgsmålet, for jeg kan ikke lade være med at spørge mig selv om hvorfor man så i det hele taget promoverer sig med at være google qualified company/individual, for så samtidig ikke at mene at verificeringen er vigtig og for derefter at sammenligne det med konservatorium grej! jeg må indrømme at jeg er et mega spørgsmåls tegn, og gad vide om der nu er nogen der vil besvare mig eller om tråden kommer til at dø hen. 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du får det svar du søger før du formår at holde tingene adskilt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:
jeg kan ikke lade være med at spørge mig selv om hvorfor man så i det hele taget promoverer sig med at være google qualified company/individual, for så samtidig ikke at mene at verificeringen er vigtig

Hvad er det, som ikke er adskilt? Er det ikke et rimeligt spørgsmål?

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Som jeg kan se det, så har Thomas allerede svaret på dit spørgsmål. 

Nemlig, at det ikke er nødvendigt at linke til "verificeringssiden". 

Mvh.

Andreas.. 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

han har rigtigt nok svaret på mit spørgsmål.. men det ændre jo ligesom ikke at jeg stadigvæk syntes at det er underligt, at alle seo eksperter siger, at hjemmesiden skal funger dvs, font, link, knapper osv. og at man skal give den besøgende en tryghedsfølelse ved eks skrive tlf, navn, cvr nr osv. og mit i alt det der osv. så ligger der det der google certifikat som nogle stjæler for at fremstå som certifiserede (eller hvad man nu er) og som nogle får udstedt af google. så nu prøver jeg igen at spørge om hvorfor folk siger som de ikke gør! (hvorfor siger man tryghed men lever ikke selv op til det)

det kan være det bare er mig, men jeg finder da en super tryghed i at google selv kan verificere det som seo eksperter udbyder. men det er jo ikke sikkert at andre gør det. og hvad ingen ved kan de jo ikke have ondt af eller for den sags skyld føle sig utryg ved.

bare så alt er på det rene. jeg beskylder ingen for noget, og det er for mig ikke et krav at linket virker før jeg vil putte penge i de såkaldte google qualified virksomheder/personer. jeg forventer bare et helt og velargumenteret svar, manglende besvarelse, leder til min egen tolkning af et svar og fortjener ikke at blive kommenteret, så hvis ingen kan svare, så er tråden slut her

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lige præcis sådan nogle ting, som du også selv siger, at jeg fx går ind og kigger på, når jeg skal vælge leverandører. De små ting, om siden er veludført, om der er stavefejl og meget mere. 

I stedet for så at stille spørgsmåltegn ved, om hvorfor de pågældende firmaer gør, som de gør, så ville jeg bare danne min egen mening om det og så vælge min nye leverandør - Lige meget om det er hosting eller andet.

Derudover ville jeg også tage at kigge på det enkelte tilbud, som jeg går ud fra, at du har fået tildelt. Virker det dyrt, alt for billigt eller tilpas. Hvad har du ellers fået fra nogle af de andre udbydere på markedet, og skal du egentlig kigge så meget på det med "Google Qualified Company"?.. 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)