Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din mening til kende

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vores shop kørt lidt tid så nu må det være vores tur til lidt feedback over hvad der er godt og hvad vi kan forbedre,

Så skriv endelig løs med ris og ros

På forhånd tak

Med venlig hilen

Kasper Andersen

www.voiture.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:40

Jeg savner noget tekst på de 7 ikoner i toppen, og derudover noget tekst i feks topbanneret, som beskriver hvad jeg kan forvente at finde på sitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

At man ALTID kan se hvor mange varer der er i indkøbskurven - ligegyldigt hvor på siden man er.

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 16. Apr 09
Skrevet kl. 13:52

Hej Begge 2

Mange tak for jeres svar det super dejlig når nogle gider bruge lidt tid på at hjælpe en.

Det i skriver er selvfølige noget jeg vil arbejde vider med

Haén super weekend.

Med venlig hilsen

kasper Andersen

www.Voiture.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Øh, en mere klar beskrivelse af, hvad det er, siden sælger. Lige nu bliver jeg bare forvirret og ved ikke, om det er en side, der vil være interessant for mig at surfe videre på – og så vil jeg springe videre til en anden...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:25

Ja, jeg kan altså heller ikke lige finde ud af hvad i laver?
Der er noget forklaring på hvad forår er og temperaturer.. så er der vist alle mulige blandede produkter vinkarafler osv. som da ikke har med biler at gøre?.. og på det blå faneblad i toppen står der Lindals Biler?

man skal klikke for mange gange for at se produkterne.. fx skal man først lede efter hvordan man overhovedet kommer hen til produkterne - som så viser sig at stå i det sorte banner øverst - så skal man klikke på fx til hjemmet - så salt & peber - så rødlak - og SÅ kan man få lov til at se et foto! men man skal så klikke igen for at læse andet end varens navn.. så 4 klik før man er på produktet er for meget  - folk gider ikke klikke rundt og lede, det skal være nemt og hurtigt på nettet.

Hvad laver den der kalender kanp øverst? Det er en meget mærkelig funktion synes jeg - er det hvis der var nogen som ikke lige vidste hvad dag det er i dag? ;-)

Under gaveindpakning kunne der godt være et flot foto at en gave - og så står der "jeg pakker ind" og ikke "vi", selv om du andet sted skriver at i er over 50 medarbejdere.

Kategorien Demosalg ville jeg kalde tilbud eller udsalg.. og så kan jeg ikke finde på mere :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:27

Jeps, jeg savner også en klar statement om hvad det er man kan købe her..

Eksempelvis "Alt til Peugeut"...

grunden til at det savnes er nok at firmanavnet ikke siger mig noget og når der både er kaffekværne og baglygter, så bliver det nemt lidt rodet, hvis man ikke klart siger hvad shoppen er afgrænset til....

grundreglen er vel at man skal have fattet hvad det er inden for et par sekunder, eller går folk videre til næste shop i deres googlesøgning..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Jeg kan slet ikke komme ind på jeres site, evt. jeres server er nede?

Tilmeldt 16. Apr 09
Skrevet kl. 11:25

Hej Alle

Først mange tak fordi i har brugt tid på at kigge på vores side og der næst brugt tid på at skrive hvad i syndes om den.

Jeg kan se at i alle sammen skriver at vi mangler klar statement om hvad man kan købe.

Tror vi at set for meget ind af og set det lidt for meget med vores egen øjne. det skal vi helt sikkert ændre lidt på.

Da vi også er en fysisk forretning med 2 butikker i kbh bliver kalender brugt til at vise åbenthus og andre arrangementer

Demo salg kalder vi den fordi det typisk vil være udstillings vare samt Demo vare der skal sælges på den kanal,

* Lars.  underligt du ikke kunne komme ind på vores side, kan ikke se der skulle være noget der. 

Med venlig hilsen

Kasper Andersen

www.voiture.dk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:44

Hvorfor bruger du noget af din bedste plads på forsiden til at fortælle om hvad forår er???

jeg blev meget forvirret.....navigation, peberkværn og armbåndsure....??? hvis du anvender google analytics vil du sikkert kunne se at du har en stor afvisningsprocent........frist dine kunder på forsiden, ellers finder kunderne hurtigt andre spændende sider at handle hos

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)