Ja, jeg kan altså heller ikke lige finde ud af hvad i laver?
Der er noget forklaring på hvad forår er og temperaturer.. så er der vist alle mulige blandede produkter vinkarafler osv. som da ikke har med biler at gøre?.. og på det blå faneblad i toppen står der Lindals Biler?
man skal klikke for mange gange for at se produkterne.. fx skal man først lede efter hvordan man overhovedet kommer hen til produkterne - som så viser sig at stå i det sorte banner øverst - så skal man klikke på fx til hjemmet - så salt & peber - så rødlak - og SÅ kan man få lov til at se et foto! men man skal så klikke igen for at læse andet end varens navn.. så 4 klik før man er på produktet er for meget - folk gider ikke klikke rundt og lede, det skal være nemt og hurtigt på nettet.
Hvad laver den der kalender kanp øverst? Det er en meget mærkelig funktion synes jeg - er det hvis der var nogen som ikke lige vidste hvad dag det er i dag? ;-)
Under gaveindpakning kunne der godt være et flot foto at en gave - og så står der "jeg pakker ind" og ikke "vi", selv om du andet sted skriver at i er over 50 medarbejdere.
Kategorien Demosalg ville jeg kalde tilbud eller udsalg.. og så kan jeg ikke finde på mere :-)