Regner med at jeg skal have fundet en revisor. Har læst indlæg om folk der tilbyder revision og priser derpå, problemet er bare at der bruges en masse ord og begreber jeg ikke er helt sikker på at jeg forstår. Min situration er: Jeg har lige startet et enmandsfirma, der virker som et vikarselskab. Jeg har kun en kunde (og har ikke behov for mere), dog er det forskellige folk der hyre mig fra det firma, dvs. jeg udskriver aldrig mere end 5 regninger pr. måned. og da jeg er på SU og kun må tjene 72k om året begrænser det sig nok også til 4mdr. jeg udskriver regninger. Mine udgifter begrænser sig nok til ca. 10 bilag og året. Moms regnskabet regner jeg selv med at lave. Det jeg har brug for er en... tja, jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg har brug for, men jeg har ikke tænkt mig at lave selvangivelsen selv! og så skal jeg have en jeg kan ringe til og stille dumme spørgsmål til et par gange om året. Og måske et årligt møde, hvor vi lige ser på om der er noget der skal gøres anderledes. Nu læser man om registreret revisore og statsautoriseret revisore, jeg aner faktisk ikke hvad forskellen er og hvilken fyr jeg har brug for. Hvis du kan ordne sådan noget, så skriv til mig og fortæl hvad jeg har brug for ![]() Lars Andersen |
Hej Lars!
Har sendt dig en PM.
Hilsen
Peter