Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outdoor reklamer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen

Jeg har gået med tanken om at sælge outdoor reklamer. Jeg havde forstillet mig at købe nogle reklamesøjler og sætte dem op ud til meget befærdede veje. Jeg havde forstillet mig at hænge dem op i Næstved hvor der er ca. 42.000 indbyggere. Næstved er en by med fuld gang i og der er mange virksomheder der har hjemsted i Næstved.

Mit spørgsmål er nu om der er nogen herinde der kunne forstille sig at de i fremtiden kunne have interessere i sådan noget?
kort sagt, tror i der er grundlag for en rimelig forretning?

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:35

slet ingen bemærkninger?

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:27

Har du undersøgt konkurrenterne i området, samt tænkt nærmere over placeringer og formater??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:45

Hej

Jeg tror ikke det er svært at finde folk der vil annoncere men det kan være svært at få lov.

Har du undersøgt kommunens regler på området. Det lyder så ligetil, men så vidt jeg ved kan man ikke sådan lige sætte reklamesøjler op ved vejene. Selv folk der har butik får afslag på at sætte skilte op ved vejene.

Hvis grunde overvejer du at stille søjlerne på?

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:33

Hvis du kommer videre med ideen, så konktakt mig hvis du mangler en leverandør af selve søjlerne eller andre outdoor reklamer.
Vi har kontakten til en europæisk producent af disse - hvor du får den højeste kvalitet til en god pris.
Vi kan lave alt inden for outdoor reklamer, ligefra reklamesøjler til store billboards etc.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:28

Hej

Nu er det jo desværre sådan at man ikke bare kan sætte en Outdoor stander op ved en indfartsvej eller lignende og så sælge reklamer på den.

Du er nød til at starte med at få en tilladelse fra teknisk forvaltning i din kommune. Du kan godt forvente at det er en længere proces, da det sandsynligvis skal op på et byrådsmøde.

Herudover vil de sikkert forvente at der er noget i det for dem, hvilket betyder at du skal kunne tilbyde dem noget, enten i form af information om hvad der sker i kommunen eller en procentdel af din avance/fast månedelig betaling.

Hvis du lykkedes at komme igennem eller har brug for et professionelt indspark, så kontakt mig gerne på en PM, så vil jeg gerne hjælpe.

Til din information, så arbejder jeg i et firma hvor vi sælger egenproducerede færdige LED standere med player der opdateres over G3. Herudover laver vi også den grafiske del til en fast standard pris.

Med venlig hilsen

Kim Rasmussen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)