Hej Aminoer Jeg har en hel del års erfaring med udvikling af både CMS og webshop løsninger, og kan med udgangspunkt i de priser og løsninger der findes på markedet se, at der bestemt er muligheder for at give folk noget bedre og noget billigere. Jeg har set helt almindelige webshopløsninger til 7-800,- om måneden - "blot" fordi man har mulighed for at udsende nyhedsbreve m.v. Men : Det bliver på min webshop løsning og spørgsmålet er nu hvordan jeg får mine egne servere m.v. på samme måde som helt normale hoteludbydere. Vær opmærksom på, at jeg ikke er interesseret i, at have min egen serverpark stående, men i højere grad er interesseret i, at have X antal servere stående hos en eksisterende udbyder. Det er så leje af servere m.v., men er der nogen der har gode erfaringer med udbydere? Jeg vil gerne have en udbyder der kan stå for alt teknikken omkring registrering af domæner, vedligeholdelse og opsætning af IIS osv, mens jeg så blot skal koncentrere mig om selve webshoppene. Nogen input?
|
Man lejer dig ind hos andre :-)
Jeg bruger selv specialhosting.dk en del, men ved ikke hvor gode de er til Windows miljøet, bruger dem lige nu kun til Linux.
Eller mener jeg at Sune fra Activewebs.dk har godt styr på Windows servere.
Skal det være billigt billigt billigt, så skal du finde en V-server af en art. Kan dog ikke rigtig anbefales udover af økonomiske årsager - skulle være noget potentielt klamp (men det er 3. hånds indtryk jer her formidler videre).