Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher 3.0 er landet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er en af de rare mennesker der har købt E-pusher, så er der nu en opgradering klar til dig. Kig i din mailboks for at se hvordan du får den. Hvis du ikke har fået en mail, så klag din nød til camilla@thorborg.dk

Hvis du ikke før har købt den, så se her hvad du går glip af:
http://www.e-pusher.dk/det-faar-du/

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:08

Den er da allerede købt og printet ud - klar til aftenlæsning Big Smile glæder mig til at læse alle nyhederne!!! Tillykke med endnu en udgivelse!

Mange hilsener Helle

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:09

Hej Helle

Tusind tak for det og rigtig god fornøjelse :-)

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:19

Er købt..... og på vej til printeren... ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:19

Min er også på vej i printeren, så jeg kan ligge ved pool´en i Thailand og blive åh så klog Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:26

kan man ikke købe en der er prinet? Altså i almindelig bogform?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:00

Tak til jer alle, det er jeg rigtig glad for :-)
Til Jakodan, så nej, det kan man pt. ikke.

Dbh Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:45

Sikke en oplevelse! Angry
Jeg står og skal på ferie idag og ville gerne have E-pusher 3.0 med på denne ferie. Min kopimaskine, som kan printe duplex gik selvfølgelig i stykker igår, da jeg skulle printe E-pusher ud (dobbelt-sidet), så jeg kørte ud til et trykkeri og bad dem printe den ud og sætte en spiral i ryggen, så jeg kunne få den med på ferie. De ville ringe, når opgaven var løst og det kom de også til - flere gange!
Alt gik galt for dem! Først gik den ene af deres maskiner død og da jeg med løftet pegefinger havde bedt dem love mig, at filen blev slettet igen når filen var printet, ja så havde de sgu allerede slettet filen, da den var sendt til printeren og eftersom denne printer døde halvvejs under udskrivningen, ja så var de nødt til at ringe og bede mig komme ud med filen igen, så det gjorde jeg. Hjem igen.
1 timer efter ringede de så igen, at nu lå bogen færdig til afhentning. Da jeg kom derud, viste det sig, at nu havde de vendt alle bagsiderne forkert, så højre/venstre side vendte modsat hinanden. Forfra igen og til sidst lykkes det så, men her havde det så også taget hele eftermiddagen og hertil skal det siges at deres printer kan printe de 91 duplex-sider ud på ca. 3 minutter.
Sidste ubehagelige overraskelse fik jeg, da jeg fik regningen. Det kostede nemlig kr. 798,- at få printet disse 91 duplex-sider og sat en spiral i ryggen, men det er måske prisen. Aner ik hvas sådan noget koster. Kom bare lige bag på mig at det kostede så meget at printe så få sider, men nu ligger E-pusher og et par badebukser klar, så nu har jeg alt hvad der kræves for at tage på ferie i Thailand Cool 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:39

Jørgen Linnet:

Det kostede nemlig kr. 798,- at få printet disse 91 duplex-sider og sat en spiral i ryggen,

Så forestil dig deMib's nye SEO bog... på 1000 sider :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:09

> Så forestil dig deMib's nye SEO bog... på 1000 sider :)

Den er faktisk en smule længere end det :)
Jeg har jo lovet en grundig bog med alle de tips og ticks du skal bruge for at sparke røv i søgemaskinerne :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)