Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du have? Mars, Snickers, Twix, bounty, M&M chokolade, M&M peanuts eller marabou?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tænkte jeg lidt Bounty da jeg så palmerne i dit navn.. Men da jeg så M&M chokolade var jeg ikke i tvivl.. De er bare bedst og er mest til chokolade.. ;-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:32

Njarrrrhhhhhh altså jo, det er det jo i og med at man ofte bliver tilfreds bare man har fået smagen af det. At man så kunne formå at proppe i hovedet hele aftenen er jo en anden sag.

Jeg vil mene at de små poser er gode, både for samvittighedens og smagsløgenes skyld og sagtens ville kunne dække et her og nu behov!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Må nok ærligt at jeg helst spiser snickers

Mere pågrund af alle de opløsningsmidler minde hænder er blødgjort i, er det ikke særlig fremmende for smagen i en pose MM's. Nej, kun amatører har sådan noget på fingerne, rigtige trykkere har chokolade på fingerne.

/Kenneth

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 19:36

Simon:

Obuni - House of Creativity:

Jeg valgte M&Ms chokolade og det gjorde jeg på grund af, at det umiddelbart er det eneste på listen, jeg er afhængig af.

Kravet til størrelsen på posen  afhænger lidt af, om det er til her og nu forbrug, eller om der købes til lager.

Ohh  tak! Yes

Er den mening generel? Er det nok med en lille pose her og nu?

Der er 2 håndfulde i en lille pose, så nej, alt under 200 grams er bare en teaser :)

Jeg har ædt m&m's siden jeg var lille knægt, og har ikke planer om at stoppe. Men man kunne godt til tider bruge nogle større poser end 200 gram. Da jeg boede i USA, kunne vi få 3 punds poser i walmart tror jeg det var. Så er der noget ved det. Jeg var dengang i landbruget, og vi snakkede om at få en snegl fra en lille silo ført ind i lejligheden, så vi kunne få "Instant m&m's" :) .

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:37

Flemming1970:

Haha - der er jo kun 22 der har stemt. Afstemningen kan nå at vende mange gange, når det er så få stemmer, der er kommet endnu. Cool

Hehe ja ok ok, det er selvfølgelig rigtigt! Jeg afventer lidt endnu! Angel

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:41

Twix, fordi man tror, at man gemmer den anden til i morgen Wink

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:49

Birte Andersen:

Twix, fordi man tror, at man gemmer den anden til i morgen Wink

Hehe, den var god! Cool og rigtig..

Hvor er det bare svært for mig alle ligger omkring 15 - 20 % Tongue Tied

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:54

twix Wink

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:59

Det fordi jeg skal bruge det til en facebook reklame, der der der er ude i højre side, det skal være nogen der fanger, så har i en god idé? Twix vinder ser det ud til, men har i en god idé til sådan en reklame? Måske har i en god idé til en af de andre?

Tænkte selv på en reklame for bounty med sådan en palme og en kokusnød?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Bounty, helt klart... Når vi bare snakker om en lille chokolade-bar på farten er det som regel bounty eller Twix der ryger indenbords. Synes Mars og Snickers bliver lidt for vamle, og M&M's skal helt klart nydes i større mængder. Det samme med Marabou - alt under de store plader er spild..

Desværre er det eneste jeg har set herovre Twix og Snickers (ofte under andre navne, hehe) - lige nu kunne jeg ellers godt bruge en plade Marabou fra dk!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)