Jeg skal lige bruge en lille "aminoundersøgelse" til noget, bare sådan kort.
Håber ikke je behøver at skrive en lang historie hvorfor, men jeg lover jer det bliver brugt til mit lille projekt :-)
I skal forstille jer en ganske almindelig dag. Hvad ville i helst købe i en lille webshop, ikke tænk på at i ikke gider betale eller noget, tænk på i skal købe en af tingene, hvad ville virke bedst på jer?
Kan se der blevet stemt meget lige, ville være fedt hvis i lige fortalte lidt om jeres svar!
Det kunne være fedt med en lille debat om hvorfor? :-)
Hvis i evt. valgte en af chokolade barsne, er det så ligemeget om det er en stor eller lille? Er det bare tanken om smagen? Eller hvad fik jer til at vælge det i gjorte!
Hvordan kan det være at M&Ms peanuts i den grad vinder over M&Ms chokolade i denne afstemning, men hver gang de er på tilbud i Netto og jeg når derned, så er der kun gule tilbage??
Hvordan kan det være at M&Ms peanuts i den grad vinder over M&Ms chokolade i denne afstemning, men hver gang de er på tilbud i Netto og jeg når derned, så er der kun gule tilbage??
Haha - der er jo kun 22 der har stemt. Afstemningen kan nå at vende mange gange, når det er så få stemmer, der er kommet endnu.