Det var jo også mit spørgsmål til hende der ringede, hvorfor skulle jeg betale dem, når jeg selv kunne gøre noget for at få en bedre placering. Hun blev helt stille, og på mig virkede det som om hun ikke troede det var muligt på den efterfølgende forklaring. Vi har endnu ikke set på SEO, og er da sikker på at vi selv kan lave nogle småjusteringer.
Vi har jo en webshop, så websitet kommer af sig selv. Vi har lige skiftet shopudbyder, så i første omgang har vi koncentreret os om at få alle varerne på siden igen. Vi har endnu ikke set på, hvor meget vi selv kan gøre for at søgemaskinerne finder os. Du må meget gerne komme med et par bøger/links omkring SEO, nu er jeg blevet nysgerrig, så der skal gøres noget ved det.
Kan du komme med en lille ledetråd, navnet sagde ham ikke lige noget. Hilsen |
Dato: 7/20/2006 11:43:47 PM Forfatter: Allan ''Avalance''Hej LeneHvem er firmaet du er blevet kontaktet af?Lige i det her tilfælde synes jeg ikke det er så interessant, det er mere min generelle mangel på viden om dette emne jeg gerne vil have gjort noget ved, ikke så meget det konkrete tilbud.Dato: 7/20/2006 11:43:47 PM Forfatter: Allan ''Avalance''Lad os antage at du på et bestemt søgeord ligger højt i søgeresultaterne, og samtidig ligger højt på adwords.Hvis en given kunde falder mere for adwords annoncerne end for søgeresultaterne, så er det jo ærgeligt at miste den potentielle kunde. Det samme gælder naturligvis omvendt.Jeg er lige den type, der først kigger på adwords når jeg søger efter et firma, fordi det for mig er lidt mere overskueligt. Derfor vil jeg da også gerne ligge højt der.Hilsen Lene