Ikke fordi jeg ved en hulens masse om pagerank, men iflg. de rigtigt store (Læs: Rosenstand, Demib og deslige) skulle pagerank ikke have indflydelse på dine placeringer i søgeresultaterne...
Det er vel det du er bekymret for?
Bortset fra det synes jeg også personligt at et så stort tab af pagerank er bekymrende, men som oftest handler det vist om at du linker til sider google ikke kan lide...
Eller at de fleste af dine gode pr-givende sites er blevet devalueret af google, og så rammer det selvfølgelig også dig...
Deltager du i nogle automatiske linkudvekslinger?
Jeg gjorde med et af mine sites der havde pr4, og mistede det hele... og som jeg selv oplevede det nogle pladser i serps...
Da jeg fjernede de links, og skrev til google via webmaster tools og beskrev havd jeg havde opdaget, og at det var gået op for mig at det var forkert fik jeg pr3 tilbage i løbet af mindre end en uge...
Du kan evt. læse min dialog omkring problemet med Claus Heinrich her: Bruger du linkkataloger i din markedsføring
Bare se nederst i kommentarerne
Det kræver nok at en der ved en smule mere om emnet kigger grundigt på dit site for at opklare hvad det der er foregået siden din pr er så voldsomt devalueret.
Noget de ikke kan lide gør du åbenbart!
Men som sagt, det skulle ikke betyde noget for dine serps.