Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!! Vi RASLER ud af Google :(

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Der er kommenteret på rigtigt mange relevante problemstillinger, men selvom du retter dem (hvilket du bør gøre) vil du næppe komme på toppen af Google med søgeord som "brudekjoler". Medmindre du læser med her:

Søger du på [site:bryllup.dk brudekjoler] mener Google at denne side er den vigtigste for dit site:

http://www.bryllup.dk/forhandleroversigt/brudekjoler-og-herretoej.html

Men på dit site linker du med anker-teksten "Brudekjoler" fra alle sider til:

http://www.bryllup.dk/forhandleroversigt/brudekjoler-og-herretoej/brudekjoleforhandlere.html 

Titlen på denne side er <title>Brudekjoleforhandlere - Bryllup.dk</title>

Hvilket i Googles øjne er det samme som at den IKKE handler om "brudekjoler".

Det er SUPER vigtigt at du gør op med dig selv hvilken side der er den allervigtigste for de enkelte søgeord og derefter er konsistent både gennem sidens tekstindhold / metatags OG intern linkning fra dine andre sider på sitet. Kun den vej igennem giver du Google mulighed for at tildele dig de bedste positioner.

Ind til videre er det dettte råd, et af de 2-3 stykker der har givet størst udslag - jeg fulgte dine forslag, Jesper, og omdøbte nogle af vores kategorier til at være selve keywordet (eks. "brudekjoler" frem for "brudekjoleforhandlere" og "fotografer" frem for "bryllupsfptpgrafering") og nu ligge dé keywords og varianter af dem, ikke bare på side 1 men flere har top 3 resultater!!!!!!!

Et andet, som ser ud til at hjælpe gevaldigt, er om søgeordskanibalisme.....

Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:09

Fedt at se :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Skrevet kl. 07:09

Jeg har sat min Google Analytics op til at maile mig en ugestatistik hver mandag.

I den fra i går, er det sgu begyndt at "slå igennem" med de ting jeg har ændret ud fra jeres råd herinde.

Sammenlignet med forrige uge, er antal besøgende på Bryllup.dk steget......sidder I ned? 41%!!!!!

Bryllup.dk sidevisninger = +43%
Antal sider pr. besøg = +2%
Afvisningsprocenten er faldet 1%
Forbrug pr. besøg = +9%
Nye besøg = +1%

DEJLIGT!!!!!!!!!!!!!

Vores artikler om bryllupstaler var det, jeg først gennemgik og der er trafikken steget 69% ! :) Behøver jeg at sige at vi ligger nr. 1 på bryllupstaler? Stick out tongue

Efter vi fulgte Jespers råd og rettede det om eks. søgeordet brudekjoler, er vi gået fra "ukendt" placering i google (dvs. før resultat 30) til nr. 7 og det har forøget vores trafik 282% på ordet brudekjole

Tusind, tusind, tusind tak - som jeg har været inde på før: det handler ikke kun om de her resultater, men utrolig meget om den MOTIVATION, det har givet mig! :) Jeg føler mig helt "genfødt" :)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at slå skår i din glæde, men husk vi er rigtig mange herinde der har været inde og kigge for at hjælpe dig :)

Så klap hesten og kig på statistikken om et par uger igen for at få et realistisk billede. Har du tal for sidste år april/maj? Så kan du jo begynde at sammenligne og se fremgang =D

Mette

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Skrevet kl. 07:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du vil undgå at slå skår i min glæde, synes jeg det ville være super hvis du holdt op med at kommentere mine indlæg. Jeg synes det er tydeligt at du åbenbart har et gammelt horn i siden på mig, for dine indlæg er lidt trælse og som jeg skrev tidlligere, kommer du med forkerte "beskyldninger" om hvordan vi kører sitet.

Mht. at jeg "skal huske at der er mange, der har hjulpet mig" - jeg synes det er en malplaceret kommentar, som antyder at jeg ikke har husket det. I næsten samtlige af mine indlæg herinde, takker jeg mange gange for hjælpe. Prøv at find andre tråde, der er så fyldt med tak pånær overfor dine indlæg, så måske er det netop derfor at det er dig, der skriver at jeg skal huske det......

Det gider jeg ikke for godt - og dine indlæg irriterer mig egentlig, så er det ikke noget med at du nu bare skriver direkte til mig frem over i stedet for at at skrive her i tråden? Jeg synes ikke er der meget formål med at udstille en eller anden gammel uenig på den her måde.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 07:32
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

klp29:

Mht. at jeg "skal huske at der er mange, der har hjulpet mig" - jeg synes det er en malplaceret kommentar,

Jeg tror at du læser Mettes kommentar forkert... Sådan som jeg forstod den skal du huske på, at mange Aminoer har besøgt dit site pga. denne tråd, og dermed er dine besøgstal selvfølgelig påvirket heraf. Så Google kan ikke tage hele æren for den stigende trafik du har set.

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Skrevet kl. 07:43
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 5 person

Jamen jeg siger da ikke noget om at Google har hele æren?

Prøv at læs mine indlæg: jeg takker for jeres hjælp i næsten hvert eneste af mine indlæg - ja jeg sætter endda NAVNE og BØGER på konkret tak i flere tilfælde.

Jeg synes da det er en træls drejning det her - som om jeg ikke skulle være taknemmelig for jeres hjælp. Jeg forstår ikke hvor dén vinkel pludselig er kommet fra for jeg synes bestemt ikke den harmonerer med virkeligheden.

For god ordens skyld skal jeg så hermed præcisere min tak for de (iflg. Google Analytics) 83 besøg jeg har fået fra Amino den sidste måned. Yes

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:18
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 8 person

Kenneth, mine indlæg er ment nøjagtigt som de er skrevet - du behøver ikke tolke på dem, for der er ikke noget at tolke.

Jeg har ikke noget horn i siden på dig - du må sgu selv slås med dine indre dæmoner, dem vil jeg ikke have skylden for. At du tolker på indlæg er jo det samme som du gjorde dengang - slæb ikke den nisse ind på Amino.

Du har selv skabt den trælse drejning, så bare lad det ligge.

Mette

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 7 person

MetteSkagen:

- du må sgu selv slås med dine indre dæmoner, dem vil jeg ikke have skylden for. At du tolker på indlæg er jo det samme som du gjorde dengang - slæb ikke den nisse ind på Amino.

Så skulle jeg lige have en personlig tackling igen, der?

Hvis der er nogen, der slæber fortiden herind, er det da dig med dine indlæg hvor du - helt fejlagtigt - påstår mærkelige ting om hvordan vi kører / har kørt vores forum. Jeg har bedt dig stoppe med de falske beskyldninger både sidste gang og denne gang, så er det ikke nu du stikker pibe ind? Det synes jeg.

Jeg har indberettet indlæggene til admin nu og bedt om at få dem slettet. Det ødelægger en ellers god tråd, som mange kunne have gavn af. Der er ingen, der har gavn af gammelt, personligt fnidder.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 7 person

Kære Mette

Nogen gange kan vi alle komme til at skrive noget vi ikke mener. Det er da også sket nogle gange for mig selv.

Normalt vil jeg ikke blande mig; men jeg bliver nødt til at sige, at du ikke er rimelig lige nu.

Du kan ikke først bruge ord som "slå skår i din glæde", "husk vi er rigtig mange herinde",  "for at hjælpe dig" og "Så klap hesten" for herefter at skrive:
"du må sgu selv slås med dine indre dæmoner", "slæb ikke den nisse ind på Amino", "Du har selv skabt den trælse drejning".

Det kan jeg altså ikke se, at Kenneth har.

Jeg ved ikke, hvad der er sket mellem jer i fortiden, det eneste jeg kan sige er, at Kenneth i den grad har takket for hjælpen og jeg synes, at det er synd at se et mønstereksempel på hvad Amino er bliver afsluttet på denne måde.

Venlig hilsen,

Christian

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)