Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Jeg kunne ikke finde ud af hvor mit indlæg skal ligges henne, så jeg lægger det her.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om mit nye produkt.

Endelig, ris og ros. Alt kan bruges. ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:11

Bare en hurtig kommentar ...

Jeg bed mærke i a i tilbyder mange domæner/subdomæner på samme webhotel. Med mindre i har tænkt jer RIGTIG godt om er det en søgemaskine-dræber. Hvis man kan få adgang til det samme indhold via flere domæner, vil disse websites før eller siden ryge ud af søgemaskinerne. Bare så i lige er opmærksom på dette :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:25
Hvad er aminoprisen

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jul 06
Skrevet kl. 17:04
Hej med dig Mikkel og tak for din kommentar.

Det har du fuldstændig ret i, men vores erfaring siger at folk hellere vil risikere det, end miste muligheden for subdomæner. ;-)

Hilsen Matt

Tilmeldt 19. Jul 06
Skrevet kl. 17:08
Hej Anders.

Den var jeg ikke forberedt på.

Ved køb af nyt domæne: Oprettelse 0 kroner.

Ved flytning af domæne: Oprettelse 49 kroner.

Så er der lidt rabat.

Ellers..  Kom med jeres ønsker om hvordan i godt kunne tænke jer at jeres webhotel skal se ud, så laver vi lidt specielt for alle Amino''er

Hilsen Matt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:12
Så tvivler jeg på at du har stillet det rigtige spørgsmål, som bør lyde: "Vil du gerne have opsat subdomæner på den "den ene" måde eller den "den anden" måde? Med den "den ene" måde (som er det vi tilbyder nu) skal du forvente at dit website før eller siden forsvinder helt fra Google og alle de andre søgemaskiner." Så tror jeg du får et andet svar :)

Jeg vil i hvert fald ikke anbefale folk at de vælger en host, der sætter sites op på en måde der alvorligt kan skade deres synlighed i søgemaskinerne. Specielt ikke når der er andre muligheder, der ikke har samme negative sideeffekt.

Tilmeldt 19. Jul 06
Skrevet kl. 17:13
Jeg vil lige tilføje, at hvis i Amino''er ønsker et webhotel, så ring eller send en email i stedet.

;-)

Tilmeldt 19. Jul 06
Skrevet kl. 17:15
Jeg tror vi har misforstået hinanden. Fordi jeg tilbyder mine kunder subdomæner, betyder intet for min rating på søgemaskinerne. Hvis det gjorde, ja så er det jo en konsekvens vi må tage med.

Hilsen Matt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:20
> Fordi jeg tilbyder mine kunder subdomæner, betyder intet for min rating på søgemaskinerne.

Jeg snakker udelukkende om den skadevirkning det kan have på kundernes sites - og den er uomtvistelig. Hvis du sætter flere domæner op på samme webserver og ikke sætter solide forhindringer op for at de samme indhold kan ses via flere domæner, så er risikoen for total udelukkelse af søgemaskinerne meget stor og meget reel. Og når det nu kan gøres å andre måder, ja så er det meget dumt efter min mening. jeg kender ikke nogen med et website, som ikke gerne vil kune findes i søgemaskinerne. Og hvis man websitet slet ikke indekseres, ja så er der altså ingen der finder det i søgemaskinerne :)
Tilmeldt 19. Jul 06
Skrevet kl. 17:25
Til dels vil jeg give dig ret.

En måde at få bedre søgeoptimering på foregår via subdomæner, submapper osv.

Men alt i alt. Hvad folk vælger at bruge af subdomæner er helt op til vores kunder.

Tag et hurtigt eksempel. B-one. De har ubegrænset subdomæner - se hvor mange kunder de har. ;-)

Hilsen Matt

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)