Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af min shop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg skriver til jer for at høre jeres mening om min shop. Jeg har lige oprettet den, for snart 3 måneder siden. Besøg er ikke det jeg har mest af på siden, og når der ikke er mange besøg er der jo heller ikke mange kunder. Jeg ved ikke om siden er kedelig at kigge på, eller om det er opsætningen af den. Jeg har fået lavet siden hos Danaweb, hvilket jeg ikke kan anbefale. Så vil gerne høre jeres meninger, gode som dårlige.

www.rjsalg.dk

Mvh

René

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:03

Hej Rene

Synes shoppen er rigtig flot - finder ikke lige dit produktudvalg specielt spændende, men jeg er bestemt heller ikke målgruppen for sådanne vare, da hvis jeg har brug for sådanne blot kører et smut forbi den nærmeste El-Giganten eller lign.

Men synes bestemt det er en af de pænere shops jeg har set længe - jeg lancerer snart en webshop selv, men jeg har blot måtte nøjes med en standard løsning jeg selv har modificeret, så er lidt misundelig ;)

Held og lykke med siden.

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 20:08

Hej René.

Uha, meget meget mørkt design. Det kan være rigtig svært at få et sort design til at se harmonisk og jeg syntes heller ikke at du er kommet helt nemt udenom dette faktum. Programmerings-mæssigt virker det som om der er styr på det hele. Dog er det møg irriterende, at topbanneret bliver ved med at starte forfra hver gang man klikker sig ind på en ny side. Ellers virker det som en rigtig dejlig side!

Feedbag.dk - Live support.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Siden har et pænt layout og det er nemt at finde rundt i dine produkter.

Det helt store minus er, da jeg klikkede mig ind på den produktgruppe, som jeg kunne bruge, nemlig fjernbetjeninger og ser logitechs harmony og når jeg så klikker videre ind og du ikke sælger den :( Det er ikke go stil imo, da jeg fik en forventning til at du havde et produkt som du ikke har.(Jeg ved ikke om du har tilladelse til at bruge deres billede, men husk lige at hvis du ikke har, bryder du deres copyright ting).

Med de produkter du har skal du ud og promovere dig som en specielforretning, især grundet dit sortiment af batterier. Du har batterier til alt og jeg skal da helt sikkert bookmarke dig, da du har nogle jeg kan bruge.

Jeg ville markedsfører mig med det, eller få fat i nogle flere produkter indenfor de ting du har, bla andet Logitechs serie af fjernbetjeninger, da de er utrolig goe.

/Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

uh glemte lige. Prøv evt. at tage fat i Tranemo. De er begyndt at gøre sig i gadgets, som rejsestik og andet og der kan du også få lavet noget tryk på produkterne.
Efterfølgende kunne du så lave en konkurrence hvir du udlover nogle af de produkter.

Fra Odense NV
Tilmeldt 6. Apr 09
Skrevet kl. 08:43

Hej Christofferoe

Ja, siden er meget mørk, har også selv været en del i tvivl om det er den rigtige farve. Flashen oppe i top banneret skal jeg have lavet en ændring på, syntes selv at det er irriterende at den tager så lang tid om at starte igen.

René

Fra Odense NV
Tilmeldt 6. Apr 09
Skrevet kl. 08:59

Hej Flemming

Takker for svaret. Du skulle vel ikke have tranemo´s hjemmeside.

René

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:09

HaHa, jeg synes sku det er en sej side. Dejlig måde at starte tirsdagen på. Jeg har helt savnet den der dystre neonstæmning fra 90'ernes hollywoodfilm, men får det hele igen her :)

Godt løst, dog kunne jeg godt tænke mig følgende:

1) Arbejd videre med neon-skilt-effekten, det er det der skiller dig ud fra mængden

2) Dine grå-til-sort transitions baggrund bla. ude til venstre er en smule "tacky" ment på den måde at hvis du gør dem en smule mindre dominerende (evt vælge en lys farve der er tættere på sort så overgangen ikke bliver så stor)

3) Hvis du virkelig vil arbejde med stor effekt på en sort/dyster side, så begynd at læse lidt om hvordan man "lyssætter" sin grafiske flader (bla. http://www.warpedspace.org/lightingT/part1.htm)

4) Nåhr ja... nu hvor du også skal sælge noget: Få nogle produkter på forsiden. 

-Karsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:09

Hej Rene.

Jeg bryder mig ikke om udseendet af din side. Den er meget mørk, og gradienterne er meget krafitge. Jeg tror desværre at det vil være med til, at dine besøgende får en forringet troværdighed til din side.

Held og lykke med den,

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)