Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam og ikke spam

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.

Jeg ved godt man ikke må sende uopfordret mails til virksomheder for at sælge et produkt. Men ved ikke og dette gælder hvis jeg har en service der er gratis.

Hvis jeg feks har en service med jobannoncer (for unge/studernede) og ser er virksomhed der søger studerende 10 timer om ugen, må jeg så sende dem en mail og fortælle at jeg har et site de kan benytte GRATIS, og der er ikke noget med at det kommer til at koste noget senere osv?  Nogen der ved det?

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 17:13

Hej,

hvor mange vil du sende til? hvis ikke det er mere en 50 eller lign. så kunne du jo overveje et alm. brev det er der intet forkert i, og så tror jeg også det vil blive taget mere seriøst end en tilfældig mail

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:15

Det tror jeg faktisk ikke der er nogen der ved, og heller ingen der kan vise det sort på hvidt.

Noget helt andet er dog hvordan modtagerne reagerer på mailen.
Hvis de angiver din mail som værende uønsket, så bliver serveren der sender dine mails hurtigt blokeret af f.eks. hotmail osv.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:40

Hej

Det er ikke lovligt at sende mail der kan forbindes med en indtjening, uanset hvad man kalder ydelsen eller varen.

Det gælder også indirekte henvendelser, som i den sidste ende giver penge til en modtager..

Der er absolut ingen tvivl om lovens bogstav her..

mvh

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:46

Catillo, Web der virker!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:36

Kenneth Rasmussen:

Hvis jeg feks har en service med jobannoncer (for unge/studernede) og ser er virksomhed der søger studerende 10 timer om ugen, må jeg så sende dem en mail og fortælle at jeg har et site de kan benytte GRATIS, og der er ikke noget med at det kommer til at koste noget senere osv?  Nogen der ved det?

Det må du IKKE, dette er spam.

Hvis de derimod tilmelder sig en service fra dig af, hvor du har gjort det klart at der dagligt eller noget i den stil udsendes mails til de tilmeldte mail adresser må du godt, så er det ikke spam, da de selv har tilmeldt sig.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:13

Takker :-) Det var godt at få det på plads ;-) 

Rigtig god torsdag til jer alle....

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:18

Nej må du ikke umiddelbart med mindre de selv har bedt om det.

Det som du burde overveje var enten at sende dem et gammeldags brev eller endnu bedre, ringe til dem. Jeg ville opfatte det som værende endnu mere seriøst end bare endnu en mail i mængden.

Husk at kontrollere at de ikke er optaget op Robinson listen. Så er det no go at kontakte dem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)